قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

جدیدترین بازی‌های اندروید + لینک دانلود

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ

با پرطرفدارترین بازی‌های اخیر مارکت آندروید در گوگل پلی آشنا شوید و آن‌ها به صورت مستقیم دانلود کنید.
جدیدترین بازی‌های اندروید + لینک دانلود

بازار بازی‌های موبایل بسیار شلوغ است و ممکن است پیدا کردن یک بازی خوب و زیبا در آن کاری دشوار باشد، به همین منظور تعدادی از جالب‌ترین بازی‌هایی که با تازگی برای سیستم عامل آندروید وارد بازار شده‌اند را برای دانلود قرار داده‌ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cut the Rope 2 

بازی Cut the Rope یکی از معروف‌ترین بازی‌های هوشی بازار است که در زمان ورود خود توانست ساعت‌ها کاربران را مشغول کند. اکنون نسخه جدید این بازار وارد بازار شده است که با ارایه معماهای جدید سعی می‌کند تا موانع بیشتری برای مراحلش ایجاد کند. این بازی زیبا تا کنون بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است و مطمئناً شما نیز از امتحان آن پشیمان نخواهید شد.

 


رمز فایل: www.bazarkhabar.ir

 


 

Ifighter 

اگر به یاد داشته باشید چندین سال پیش سری جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شد که با زاویه دید بالا به پایین همراه بودند. حال تعدادی از این بازی‌های معروف و محبوب برای سیستم عامل آندروید نیز منتشر شده‌اند. یکی از معروف‌ترین این بازی‌ها Ifighter است. در این بازی ساده شما کنترل یک هواپیما را در اختیار دارید و باید با تلاش و به دست آوردن سلاح‌های جدید از مراحل دشوار مختلف عبور کنید.


 

رمز فایل: www.bazarkhabar.ir

 


 

Shadow Fight 2 

یک بازی جالب مبارزه ای با گرافیکی بسیار زیبا. در این بازی شما نقش یک نینجا را بر عهده دارید که باید با استفاده از سلاح‌ها، زره‌ها و تکنیک‌های دشمنان قدرتمندش را شکست دهد. از ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به گرافیک زیبای آن، فیزیک روان و محیط‌های متنوع مراحل اشاره کرد.

دیتای این بازی را باید به صورت دستی در گوشی قرار دهید.

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb


 

رمز فایل: www.bazarkhabar.ir

 


 

Pool Break Pro 

یک بازی ساده و در عین حال زیبا و سر گرم کننده. این بازی بیلیارد با استفاده از گرافیک بسیار خوب و فیزیکی عالی می‌تواند به عنوان یک شبیه ساز بیلیارد عمل کند و تا ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به قابلیت بازی با سایر بازیکنان از طریق اینترنت اشاره کرد که به لذت بخش شدن بازی کمک بسیاری می‌کند.


رمز فایل: www.bazarkhabar.ir

 


 

Trials Frontier 

بازی Trials یک بازی موتور سواری دو بعدی بود که چندین سال پیش با گرافیکی بسیار ساده برای کامپیوتر منتشر شد. در سال‌های بعد نسخه های جدیدی از این بازی وارد بازار شد که با بهبود گرافیک و فیزیک بازی توانستند بسیار محبوب شوند. اکنون شما می‌توانید یکی از جدیدترین و بهترین نسخه های این بازی را برای سیستم عامل آندروید دانلود کنید.

دیتای این بازی را باید به صورت دستی در گوشی قرار دهید.

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb



رمز فایل: www.bazarkhabar.ir

  • بازرگان

بازی های اندروید

نظرات  (۱)

  • نماینده رسمی الکسا در ایران
  • www.iAlexa.ir
    آی الکسا یک سامانه افزایش بازدید واقعی است به این ترتیب که با پیاده سازی یک بستر فعال و مناسب، امکان انجام بازدید از وب سایت شما را فراهم می آورد. تمامی بازدید های انجام شده از وب سایت شما به وسیله کاربران واقعی انجام می شود، به همین دلیل علاوه بر تاثیر قابل توجه روی رتبه الکسا، سبب بهبود رنک گوگل و موتورهای جستجو نیز خواهد شد. این سامانه می تواند تا 10،000 بازدید در روز برای وب سایت شما ایجاد نماید و رتبه الکسا و رنک گوگل شما با سرعت بالایی بهبود بخشد. پس از سفارش یکی از پکیج های افزایش بازدید، به جهت بررسی صحت عملکرد آی الکسا می توانید در صورت تمایل به کمک وب سایت های معتبری چون گوگل آنالیز، آمار ورود تعداد کاربران و حجم بازدید آنها را بررسی نماید.


    با تعرفه سوپر استثنایی و ویژه / فقط تا آخر هفته /

    تعداد 40 هزار بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 10 هزار تومان !!

    تعداد 400 هزار بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 95 هزار تومان !!

    تعداد 4 میلیون بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 900 هزار تومان !!
    www.iAlexa.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    پخش زنده حرم