قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

نرم افزار نیش ها و نوش ها

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷ ق.ظ

 مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختی برای زندگی شیرین و بی دغدغه

نرم افزار «نیش‌ها و نوش‌ها» ، مجموعه‌ای از هشدارهای روان‌شناختی به همراه معرفی نکات مهم و کلیدی برای یک «زندگی عاقلانه و شادمانه» در قالب کتاب، سایت و نرم افزار است.
این نرم افزار عمدتاً بر مبنای مشاوره های واقعی و مشاهدات عینی تعبیه شده ، و به «مشکلات و چالشهای جوانان در سنین بلوغ» ، «آمادگی برای زندگی مشترک» ، «مشکلات دوران خواستگاری ، نامزدی و ازدواج» ، «مشکلات پس از ازدواج و آداب بهتر زیستن» ، «سوء استفاده ها و خیانتهای طرفین در زندگی مشترک» ، «مشکلات ازدواجهای مدت دار و یا اختلافات سنین» و ... در قالبی بسیار زیبا و با لحنی شیرین پرداخته است.
و برای اولین بار در اینترنت توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به صورت رایگان عرضه می گردد.
همچنین به دلیل استفاده از منابع غنی علمی و آموزشی در آن به دانشجویان رشته روان شناسی، مشاوران و مراکز مشاوره و تربیت مربی نیز توصیه می‌شود. 
 
این نرم افزار به سهم خود خواسته باری از دوش‌ها بر دارد و نهایت سعی خود را مبذول داشته است و مشکلات مانند زخم عمیقی است که با مرهم این نرم افزار التیام نمی یابد اما کسب آگاهی و افزایش شناخت بی شک به قدر خود می تواند طعم زندگی شیرین را به ما بچشاند.

بخش‌های اصلی نرم افزار

1- مصرع اول( خانم ها): شامل نکات و هشدارهای روان شناختی برای زنان و دختران نوجوان و جوان است.دراین بخش 103 هشدار در 6 قسمت ازدواج تاریخ دار ، ازدواج ، دام ها ، گوناگون ، زندگی زناشویی و مشکلات بیوه زنان ارائه شده است.
2- مصرع دوم(آقایان): شامل نکات و هشدارهای روان شناختی برای مردان و پسران نوجوان و جوان است.در این بخش61 هشدار در 4 قسمت ازدواج ،خانواده ، قبل از ازدواج و گناه ارائه شده است.
3- بیت کامل( خانواده): شامل نکات تربیتی و هشداری های روان شناختی مشترک برای زنها و شوهرهاست.در این بخش70 هشدار در 4 قسمت ارتباط زن و شوهر ،تربیت فرزند ،قبل و حین ازدواج و آیین بهتر زیستن ارائه گردیده است.
4- معرفی کتاب: در این بخش به معرفی 1700 جلد کتاب در 8 بخش جوان و نوجوان ،مطالعه روشمند ، همسران ، بانوان ، ازدواج ، تربیت فرزند ،زندگی روشمند ،اختلالات روانشناختی پرداخته شده است.
5- معرفی سایت : معرفی 1000 سایت در دو سطح عمومی و تخصصی 
6- نرم افزار: معرفی بیش از 200 نرم افزار و سی دی که در 10 بخش طبقه بندی شده است.
7- مشاوره تلفنی: در این بخش فرق بین سه مفهوم راهنمایی، مشاوره و روان درمانی بیان شده و مرزها، امتیازات، محدودیت‌ها ، هزینه هاو... مشاوره تلفنی را نشان داده شده است.از نکات جالب توجه این بخش معرفی مراکز مشاوره تلفنی کشورهمراه با تلفن و توضیحات کامل می باشد.
8 - معرفی مراکز پاسخگو و تولیدات رایگان : در این بخش به معرفی مرکز ملی پاسخگویی و سایر مراکز پاسخگویی معتبر در زمینه مسائل دینی و ... به همراه ارائه نرم افزارها و تولیدات رایگان پرداخته شده است.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم