قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دوستی می گفت :  طی یک مسیری که داشتم با ماشین می رفتم گفتگویی بین من و راننده پیش اومد. راننده بحث رو با انتخابات شروع کرد. گفت : ای بابا این انتخابات همش کشکه تصمیم گیرنده نهایی یکی دیگست، اینا فقط بازیچه هستن، اونه که میگه کی چیکار کنه کی چیکار نکنه. خیلی غیر مستقیم منظورش به رهبر انقلاب بود.

آیا رهبری انقلاب اسلامی ایران برپایه دیکتاتوری است؟
من در جواب گفتم: من برات دوتا مثال خیلی ساده از دولت چپ و از دولت راست میارم بازم دلم میخواد بدونم که میگی تصمیم گیرنده مملکت یک نفره یا نه.
1- تو مجلس ششم که همزمان بود با دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی نمایندگان مجلس با حمایت دولت نامه ای به رهبر انقلاب نوشتن که به نامه جام زهر معروف شد. خلاصه و معنیش این بود که حضرت آقا از رهبری جامعه برن کنار.
2- تو  دولت آقای احمدی نژاد ، موقعی که رهبر انقلاب به ایشون دستور دادن که مشایی رو بزار کنار آیا آقای احمدی نژاد گذاشتش کنار؟
خب اگه تصمیم گیرنده نهایی به قول شما یک نفر هست پس اونا نباید جرئت انجام همچین کارهایی رو میداشتن دیگه مگه نه؟
بعد دیدم راننده اخماش رو کرد تو هم گفت : کجا پیاده میشی؟

من نمیدونم نمیشه بعضی ها نظر ندن؟ میمیرن خدائیش؟ بابا یه تحقیقی یه بررسی یه چیزی. همینجوری میخوان بگن ما فیلسوفیم. خیر سرشون.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم