قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دفتر ریاست جمهوری یمن در دست حوثیها !!!

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ
محمد علی حوثی، حاکم موقت یمن تعیین شد
 
کمیته های انقلابی یمن قانون اساسی موقتی را برای مرحله انتقالی از کاخ ریاست جمهوری این کشور در صنعا اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه العربیه خبر داد: «"محمد علی الحوثی" رئیس کمیته های انقلابی یمن به عنوان حاکم موقت یمن تا اجرایی شدن مرحله انتقال قدرت تعیین شد.

 

  این شبکه خبری در ادامه گزارش داد: «محمد علی حوثی در جنگ های شش گانه حوثی ها با نیروهای حکومت سابق یمن در زندان به سر می برد. این جنگ ها بین سال های 2004 و 2010 شکل گرفته بود.»

 

  لازم به ذکر است کمیته های انقلابی یمن قانون اساسی موقتی را برای مرحله انتقالی از کاخ ریاست جمهوری این کشور در صنعا اعلام کردند و در این مراسم وزیر کشور، وزیر دفاع و رئیس سازمان امنیت سیاسی نیز حضور داشتند.

در ادامه تحولات سیاسی و امنیتی در یمن؛ گروه انصارالله کنترل دفتر ریاست جمهوری این کشور را بدست گرفتند.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، حوثیها با ورود به دفتر ریاست جمهوری یمن کارهای دفتر را بر عهده گرفتند . بر اساس این گزارش، محمود جنید بجای احمد عوض مبارک مدیر دفتر مستعفی رئیس جمهور کارها را برعهده گرفت.
 
دیروز هم عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله پس از کنترل کامل صنعا پایتخت طی سخنانی درباره تحولات یمن از همه کشورها خواست با بیانیه قانون اساس یمن برخورد مثبتی داشته باشند.
 
کمیته های انقلابی یمن جمعه شب اعلامیه قانون اساسی برای مرحله انتقالی جدید در این کشور را صادر کردند که از مهمترین مفاد آن تشکیل مجلس ملی انتقالی به جای مجلس نمایندگان منحل شده است.
 
این اعلامیه همچنین بر تشکیل یک مجلس ملی انتقالی با ۵۵۱ عضو تاکید می کند که جایگزین مجلس نمایندگان منحل شده خواهد بود.
 
اعلامیه قانون اساسی تاکید می کند: ریاست جمهوری در مرحله انتقالی به عهده شورای ریاست جمهوری شامل ۵ عضو است که مجلس ملی آنان را انتخاب خواهد کرد و کمیته های انقلابی آنها را تایید خواهد نمود.

نظر آیت‌الله بهجت(ره) درباره حوادث یمن

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در سخنانی که چندی پیش در دانشگاه شریف ایراد کرده بود، تصریح کرد: حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) گفتند: مراقب اوضاع یمن باشید؛ جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، خطیب موقت جمعه تهران روز 25 آبان‌ماه سال 1388 در جلسه تفسیر زیارت جامعه کبیره در دانشگاه صنعتی شهید شریف‌واقفی، به کشتار شیعیان یمن به دست رژیم وابسته و دست‌نشانده این کشور اشاره و بشارت‌گونه‌ای را از زبان مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت(ره) مطرح کرد که بازخوانی آن خالی از لطف نیست.

او در این سخنان که فایل صوتی آن در فضای مجازی موجود است، تصریح کرد: شخصی در ایوان حرم امام رضا(ع) به محضر آیت‌الله العظمی بهجت(ره) رسید و پرسید "از ظهور چه خبر؟"؛ حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) جواب دادند: مراقب اوضاع یمن باشید؛ جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه "معلوم است که این وقایع یمن درباره ظهور است"، خطاب به جوانان  افزود: ما اگر خودمان را بسازیم آقا ظهور می‌کنند.

منبع: زمان


*دریافت فایل صوتی با کیفیت متوسط و حجم  ۳ مگابایت (زمان:۶۱دقیقه)

*دریافت فایل صوتی با کیفیت بالا و حجم ۷مگابایت (زمان:۶۱دقیقه)


مطالب مرتبط
تکذیب اخبار مربوط به توصیه آیت‌الله بهجت
صدیقی: حجاب زن سنگر ارزش و امنیت یک کشور است
انصارالله: معادله حکومت باید عوض شود
فیلم/ تحولات یمن
معنای تشیع در کلام نورانی امام رضا(ع)
فیلم/ آیت‌الله بهجت؛ وحدت شیعه و سنی
رهبر انقلاب دوم یمن کیست؟/ انصارالله چگونه پدید آمد؟/ موضع انقلابیون در قبال تحولات منطقه چیست؟
محتوای ندای آسمانی به روایت امام صادق(ع)
جنبش "انصارالله" چگونه کابوس مثلث آمریکا، وهابیت و صهیونیسم شد؟
سندی که ماهیت دجال را فاش نمود
نقش ایرانیان در ظهور از زبان لاریجانی
ساعت ظهور به روایت امام باقر(ع)
تاملی در روایت های علایم ظهور
یمن، سرزمین شیعیان فراموش شده
شیعیان یمن از شیعیان لبنان انقلابی ترند

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم