قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

آموزش حذف اکانت شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار !!!

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

Social-Media-Management-Apps

شبکه‌های اجتماعی مدت نسبتا زیادی است که وارد زندگی روزانه‌‌مان شده‌اند و به طور معمول هر شخص در تعداد زیادی از آنها عضو شده و حسابی مشغول فعالیت است. با اینکه اکثر افراد علاقه خاصی به آنها دارند و هرچه تلاش کنند نمی‌توانند مانع فهالیت خود در این شبکه‌ها شوند اما هستند کسانی که قصد ترک آن‌ها را دارند و می‌خواهند برای همیشه با این شبکه‌های اجتماعی خداحافظی کنند. در این مطلب قصد داریم تا روش‌های حذف اکانت (یا همان حساب کاربری)‌ از برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را بیان کنیم تا بتوانید از شر آنها برای همیشه خلاص شوید.

حذف اکانت فیسبوک

فیسبوک بدون شک پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا است و در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده و عاشقان سینه چاکی را نیز دارد اما اگر می‌خواهید حساب کاربری خود را در فیسبوک حذف کنید، می‌بایست اینگونه عمل کنید: ابتدا وارد حساب خود در این شبکه اجتماعی شوید و از بخش تنظیمات گزینه Security را زده و سپس Deactive your Account را انتخاب کنید! کار تمام است، اکنون حساب شما غیر فعال شده است و تا زمانی که دوباره وارد آن نشده‌اید، غیر فعال خواهد ماند. اما اگر می‌خواهید به طور کلی حسابتان را پاک کنید، می بایست از اینجا اقدام کنید. به این نکته نیز توجه کنید که با این کار حساب شما برای همیشه پاک خواهد شد اما این بدان معنا نیست که هیچ ردی از شما باقی نمانده است. اگر در گروهی پستی را ایجاد کرده‌اید و یا در زیر پست یکی از دوستان‌تان کامنت گذاشته‌اید حتی پس از حذف کامل اکانت فیسبوک، باز هم آنها باقی خواهند ماند.

Facebook_logo-6

حذف اکانت تانگو

برای حذف حساب کاربری شما در تانگو ابتدا می‌بایست به این بخش از سایت تانگو بروید. سپس تمامی اطلاعات خواسته شده نظیر نام کاربری، ایمیل، شماره تلفن و… را دقیقا مطابق با حساب خودتان در تانگو وارد کنید. پس از آنکه تمامی فیلدها را با دقت پر کردید، بر روی گزینه Submit کلیک کنید. پس از انجام این کار بدون معطلی برنامه تانگو را از گوشی خود به طور کامل پاک کنید و دوباره گوشی را راه اندازی کنید (ری استارت کنید) انجام این کار برای تکیمل فرآیند حذف حساب الزامی است. به همین راحتی حساب شما از تانگو برای همیشه پاک شد.

Tango

حذف اکانت اینستاگرام

اینستاگرام که صرفا برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم‌های کوتاه شکل گرفته طرفداران پروپا قرصی دارد که به این راحتی‌ها از آن دل نمی‌کنند. پیش از آنکه چگونگی حذف حساب کاربری اینستاگرام را توضیح دهیم توجه شما را به دو نکته جلب می‌کنیم. نخست اینکه با حذف اکانت اینستاگرام تمامی محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط شما نظیر ویدیو، عکس و کامنت و تمامی لایک‌ها و یا دنبال کنندگان شما برای همیشه از بین خواهند رفت و دیگر به هیچ وجه نمی‌توانید آن‌ها را بازگردانید. دوم اینکه پس از حذف اکانت اینستاگرام، هیچ کس قادر به ایجاد اکانت با همان نام نخواهد بود حتی خود شما! پس فکر اینکه برای مدتی کوتاه حساب خود را حذف کنید ودوباره با همان نام حساب دیگری را ایجاد کنید را از سرتان بیرون کنید. اکنون اگر با همه این شرایط باز هم قصد حذف اکانت اینستاگرام خود را دارید، به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا به سایت اینستاگرام مراجعه کنید (حذف حساب ازطریق برنامه موجود در تلفن همراه امکان پذیر نیست) و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از آنکه وارد حساب خود شدید در نوار بالای صفحه و سمت راست بر روی نام کاربری خود کلیک کنید و ویرایش پروفایل یا همان Edit Profile را برگزینید. سپس از سمت چپ پایین صفحه گزینه I’d like to delete my account را انتخاب کنید و دلیلی برای حذف اکانت‌تان بیاورید و با تایپ دوباره رمز عبور و انتخاب گزینه قرمز رنگ، حساب کاربری اینستاگرام خود را برای همیشه پاک کنید.

instagram

 اگر می‌خواهید اینستاگرام را بر روی کامپیوتر نصب کنید این آموزش را بخوانید!

حذف اکانت گوگل

بر هیچکس پوشیده نیست که گوگل یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری است و سرویس‌های بسیاری را ارایه می‌دهد. اگر شما نیز یکی از کاربران سرویس‌هایی نظیر جیمیل، بلاگر، یوتیوب و… هستید برای آنکه بتوانید حساب خود را حذف کنید می بایست به این آدرس مراجعه کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده از شما، حساب کاربری‌تان در این سرویس‌ها برای همیشه حذف خواهد شد. البته حذف این حساب‌ها عواقبی را نیز در پی دارد که در بالای همان صفحه به صورت کامل توضیح داده شده است.

حذف اکانت گوگل پلاس

گوگل پلاس نیز شبکه اجتماعی اختصاصی کمپانی گوگل است که کاربران بسیاری را در سراسر جهان دارد. اگر شما نیز یکی از کاربران این شبکه اجتماعی هستید و قصد دارید تا حساب کاربری خود را حذف کنید می‌بایست به اینجا رفته و پس از پر کردن اطلاعات خواسته شده متناسب با اکانت‌تان، به راحتی آن را برای همیشه از صحنه روزگار محو کنید.

حذف اکانت توییتر

توییتر نیز از جمله شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در سطح جهان است اما اگر می‌خواهید حساب کاربری‌تان در توییتر را پاک کنید، کافی است به اینجا بروید و فیلدهای لازم را پر کنید و حساب خود را غیر فعال کنید! البته با این کار اکانت شما برای همیشه پاک نخواهد شد و تنها غیر فعال می‌شود و مهلتی ۳۰ روزه به شما خواهد داد تا به محض اینکه در این مدت وارد اکانت خود شوید، آن را دوباره فعال کند اما اگر پس از گذشت ۳۰ روز همچنان توانستید مانع ورود خودتان به توییتر شوید، حساب کاربری شما برای همیشه پاک خواهد شد.

Logo-Twitter

حذف اکانت مایکروسافت

این غول ردموندی نیز یکی از آن دسته کمپانی هاست که سرویس‌های مختلفی را تحت پوشش خود درآورده است. اگر شما نیز از جمله کاربران ایکس باکس لایو، آفیس ۳۶۵، Outlook و یا اسکایپ هستید و قصد دارید حساب خود را حذف کنید، کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و در زیر اکانت خود Close account را انتخاب کنید. به همین راحتی! البته مایکروسافت تمامی اطلاعات شما را پس از مدت زمان نسبتا کوتاهی پاک خواهد کرد تا دیگر اثری از شما برجای نماند.

اگر شما نیز روش‌های دیگری برای حذف اکانت شبکه‌های اجتماعی می‌دانید از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم