قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

نرم افزار جالب و کاربردی اندروید برای ایام نوروز!!!

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ

  پیش‌بینی وضعیت آب و هوا/ محاسبه مخارج طول سفر/ مسیریاب سخنگو با نقشه کامل ایران و.....

ا
ین روزها بازار سفرهای نوروزی داغ است و به همین خاطر دریچه نرم افزارهای ویژه ای به شما معرفی می کند که در سفر به شما کمک خواهند کرد.
یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را تبدیل به جی پی اس محبوب ایرانیان کرده است پشتیبانی از زبان فارسی است، نرم افزاری که دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیر یابی و نمایش مکان دقیق می باشد.


Sygic: GPS Navigation با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند.
نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند.



شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر نیز مطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا یا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional این تنظ‍یمات را انجام دهید.

تنها نقطه ضعف این برنامه این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن وجود ندارد و فقط شهر های بزرگی مثل تهران، کرج، اصفهان و … را پشتیبانی می کند اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است.

سیستم عامل های مورد نیاز: آی او اس و اندروید

برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید.


نرم افزارهای پیش بینی وضعیت آب و هوا

هواشناسی نام یک نرم افزار ایرانی است که بدون نیاز به اینترنت و فقط از طریق ارسال پیامک آخرین وضعیت آب و هوای شهر مورد نظرتان را در تلفن همراه شما نمایش می دهد.
این نرم افزار با همکاری سازمان هواشناسی کشور تهیه شده و تمام شهرهای ایران را پوشش می دهد. 
گفتنی است که نرم افزار هواشناسی برای سیستم عامل جاوا طراحی شده و بر روی همه گوشی هایی که از پلتفرم استفاده می کنند قابل نصب است.
نرم افزار 1Weather Pro آخرین وضعیت آب و هوا را به صورت لحظه ای رصد کرده و به گوشی شما مخابره می کند.
با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش بینی آب و هوای هفت روز آینده را همراه با هشدار تغییر شرایط جوی و بارش باران و برف در موبایل با تبلت خود دریافت کنید.
نرم افزار 1Weather Go بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 2.1 و بالاتر اجرا می شود و برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.
این نرم افزارها راهنمای مناطق گردشگری در سفر شما می شوند

"همسفر" نرم افزاری برای گوشی های جاوا:

چقدر با ایران پهناور و جاذبه های گردشگری آن آشنایی دارید؟ آیا برای سفر به مکان های تازه نیاز به یک راهنما و همراه باتجربه دارید که شما را با آثار تاریخی و طبیعی کشور آشنا نماید؟
نرم افزار سفریاب بیش از 70 اثر تاریخی و 20 جاذبه گردشگری از شهرهای مختلف مانند یزد، مشهد، کیش، بندرعباس، کرمان و شیراز را همراه با تصاویر و آدرس آنها جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است.
این نرم افزار برای سیستم عامل جاوا طراحی شده و لیست هتل ها، مهمانسراها و رستوران های شهرهای ایران را در خود جای داده است.

در طول سفر در بسیاری از شهر ها ما غریب هستیم، برای پیدا کردن مکانهای زیارتی و سیاحتی آنجا به یک راهنما یا همسفر خبره نیاز داریم، چه خوب است که همسفر ما تلفن همراه ما باشد.
برای این منظور دریچه به شما نرم افزار "همسفر" را معرفی می کند، "همسفر همراه" و "همسفر اقلیم" دو نرم افزار کاربردی و مفید برای سفرهای تابستانی شما هستند.
 
نمایه ای از برنامه :
 
 
 
 
 
ویژگی های نرم افزار همسفر همراه :
 
- معرفی کلی از تاریخچه هر شهر
- معرفی اماکن تاریخی و باستانی مهم 30 مرکز استان
- معرفی مساجد و اماکن زیارتی
- معرفی موزه ها
- معرفی نقاط گردشگری طبیعی و دیدنی شهر ها
- معرفی صنایع دستی و سوغات نقاط مختلف
- بیش از 800 عکس از نقاط تاریخی و دیدنی
 - لیست رستوران های و مراکز پذیرائی 
 - لیست هتل ها (برحسب تعداد ستاره) 
 - لیست بیمارستان ها و مراکز درمانی
 - لیست دفاتر خدمات مسافرتی (آژانس های مسافرتی)
 - تلفن های ضروری سراسری (با قابلیت تماس مستقیم بدون شماره گیری از داخل برنامه)
 - آموزش غذاهای مسافرتی
 - پیدا کردن فاصله بین تمامی شهر های ایران
 
 علاوه بر موارد بالا راهنمایی های کلی این برنامه در مورد سفر می تواند سفر شیرینی را برای شما بیافریند.
 
  نکات مهم در سفر :
 
 - رانندگی در باران 
 - عدم خواب رفتگی پاها در راننگی 
  - روش‌های کمک رسانی در تصادفات جاده‌ای
 - نکات لازم برای آماده کردن خودرو
 - توصیه‌های وزارت راه
 - لوازم اولیه برای سفر به طبیعت 
 - توصیه‌های ایمنی برای سفر
 - نحوه ی چیدن آسان وسایل در چمدان به گونه ای که فضای بیشتری ایجاد شود
 - پیدا کردن مسیر بدون قطب نما
 - ویژگی های یک چادر مناسب
 
 دانلود :
 
 حجم : 2 مگا بایت
 


این نرم افزار را توسط QR دانلود کنید.


بارکد QR چیست؟


 "سفر ایرانی" نرم افزاری برای گوشی های اندروید

همیشه با فرا رسیدن ایام تابستان سفر به استان های مختلف ایران بیشتر می شود و خیلی از ما به دنبال مناطق دیدنی در هر استان هستیم. اگر قصد مسافرت دارید برنامه "سفر ایرانی را بر روی گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.




این برنامه نه تنها مناطق دیدنی هر استان را به شما معرفی می کند بلکه این قابلیت را هم در اختیار شما می گذارد که دیدنی های استان خود را به مسافران معرفی کنید.
تنها کافیست عکس و توضیحات مناطق جذابی را که از آنها آگاهی دارید با دیگران به اشتراک بگذارید و مناطقی را که دیگر دوستان شما معرفی کرده اند مشاهده کنید.


قابل اجرا در اندروید 2.2 به بالا


نزدیک ترین مسجد در طول مسیر و اقامت کجاست؟



البته پیدا کردن نزدیک ترین مسجد تنها یکی از کاربردهای این اپلیکیشن است. شما در این نرم افزار می توانید تاریخچه و عکس مساجد را هم ببینید.
اعلام فاصله کاربر از مساجد، دارا بودن فهرستی کامل از مسجدهای ایران (با نمایش موقعیت آن‌ها بر روی نقشه)، معرفی مساجد معروف در محیطی جذاب (همراه با تصاویر و توضیحات) از امکانات نرم‌افزار «مسجد یاب» هستند. ضمناً کاربر می‌تواند در این برنامه، مساجد را بر حسب شهر یا نام مسجد، جستجو و مسجدهایی را به عنوان مسجدهای مورد علاقه خود انتخاب کند./ط
 
 

 
قابل اجرا در اندروید 2.2 به بالا



تقویم ، قبله و مدیریت زمان؛
چگونه در سفر از همه چیز با خبر باشیم !؟ + دانلود

بسته نرم افزاری تایم تولز تقویم شمسی، قمری و میلادی را نشان می دهد همین طور کسانی که علاقه دارند می توانند اوقات شرعی هزاران شهر در مناطق مختلف جهان را در آن پیدا کنند. علاوه بر آن جهت قبله را هم در این شهرها نشان می دهد. اگر دسترسی به جی پی اس داشته باشید پارامترهای مورد نیاز آن را می توانید در این نرم افزار ببینید و علاوه بر آن جهت قبله و اوقات شرعی در هر نقطه روی کره زمین را مشخص می کند و اگر دستگاه در جای مناسب در حال حرکت باشد عقربه قطب نمای این نرم افزار جهت شمال و جنوب مغناطیسی و واقعی هرکدام را که مایل باشید می توانید ببینید.

- تقویم

روزهای ماههای شمسی - قمری و میلادی بصورت جدول بندی شده و با مشخص بودن روزهای هفته بطوری که هر ماه در یک صفحه قرار گیرد نشان داده میشود . این تقویم قابلیت آن را دارد که به انتخاب استفاده کننده و با یک حرکت به زبان فارسی و بر اساس روزها و ماههای شمسی مرتب شود یا این که به زبان انگلیسی و به ترتیب روزها و ماههای میلادی تشان داده شود . استفاده کننده میتواند یک دوره یکصد ساله را در این تقویم ببیند و در صورت علاقه میتواند روز تولد خود و اطرافیان و سایر مناسبت ها را با روزهای هفته و ماهای میلادی و قمری مطابقت کند .

- زمان تحویل سال

زمان تحویل سال را برای سالهای مختلف با تقریب دقیقه محاسبه میکند.

- قطب نما

برای استفاده از قطب نمای جی پی اس باید دستگاه در حال حرکت با سرعت مناسب و در محل مناسبی باشد - نزدیک درخت یا پوشش کابل برق و امثال آن که ایجاد تداخل در امواج جی پی اس میکند نباشد. در این صورت عقربه قطب نمای نرم افزار جهت شمال و جنوب مغناطیسی و واقعی محل را نشان میدهی.

- قبله نما

عقربه سفید رنگ قبله نما جهت قبله را در شهرهای مورد اشاره در مناطق مختلف کره زمین نشان میدهد. در صورت استفاده از جی پی اس - قبله نما جهت قبله را با مختصات دریافتی از جی پی اس در هر مکان که دسترسی به جی پی اس باشد مشخص میکند. البته قبل از استفاده از قبله نما باید جهت شمال و جنوب محل مورد نظر از هر طریق ممکن - قطب نمای مغناطیسی یا حرکت کردن دستگاه در محل و سرعت مناسب و در نتیجه استفاده از قطب نمای جی پی اس این نرم افزار و یا هر طریق دیگر - مشخص شود.

- طلوع و غروب خورشید و اوقات شرعی

طلوع و غروب خورشید و اوقات شرعی که با محاسبات ریاضی تعیین میگردد برای شیعه - که اعتماد به آن موکول به تایید مراجع تقلید است - و سایر مذاهب در نظر گرفته شده و استفاده کننده میتواند هرکدام را که مایل باشد و برای تاریخهای متفاوت انتخاب کرده و با هم مقایسه کند. این پارامترها برای هزاران شهر در مناطق مختلف کره زمین با انتخاب استفاده کننده محاسبه میگردد. در صورت استفاده از جی پی اس مبنای محاسبه مختصات مکانی گرفته شده از جی پی اس میباشد.

- سرزمین های شمالی و جنوبی

برای مکانهای بالای 50+ درجه وپایینتر از 50- درجه که در زمانهای مشخصی امکان محاسبه بعضی از زمانها با روشهای متداول امکان پذیر نیست - از روش پیش فرض یا زاویه ای استفاده شده است. این زمانها با علامت ستاره مشخص میشوند. برای مکانهایی که نزدیک به قطب هستند و روزهایی از سال طلوع و غروب واقعی ندارند بعضی از زمانها که وابسته به طلوع و غروب هستند محاسبه نمیشوند و با علامت"-------" نشان داده میشوند.


برای دانلود اینجا را کلیک کنید

توضیح : فایل دانلود فشرده است و باید Extract  شود


دانلود نقشه راه های ایران

در این بخش شاهد نقشه راه های ایران به صورت وکتور و با فرمت pdf هستید.


از آنجائیکه این نقشه به صورت وکتور هست شما می توانید هر اندازه که بخواهید بر روی آن زووم کنید و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و به راحتی نیز می توانید هر قسمت از آن را چاپ کنید. هموطنان گرامی در مسافرت های خود می توانند از این نقشه به راحتی برای پیدا کردن مقصد خود استفاده کنند.


مشخصات

فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 1.19 مگابایت
 
به شخصه با افرادی که اهل تعارف نیستند بسیار رک با مسائل روبرو می شوند رفاقت قوی تری دارم، بلاخص در مورد مسائل مالی که اهل تعرف کردن نیستد و رک روراست می گویند "هرکسی دنگ خودش را پرداخت کند " قدر این دست افراد را در طول سفر می دانید چرا که بدون اینکه دغدغه ی این موضوع که تمام مخارج با شماست یا او از سفر لذت می برید.
نرم افزاری که در این گزارش می خواهیم برایتان معرفی کنیم برای این دست از افراد مناسب است، یک نرم افزار جامع برای یک سفر خوب در ایام نوروز، نرم افزاری که امکانات زیادی را برای شما فراهم می کند که مهمترین آن مدیریت دخل و خرج شما در طول سفر است.

ویژگی های نرم افزار :
    ثبت جزئیات سفر
    ثبت اطلاعات خانواده ها
    ثبت دانگ ها
    ثبت هزینه ها
    توزیع مخارج بر اساس تعداد افراد بزرگسال، کودکان، تعداد خانواده ها و یا تعداد نفرات
    گزارش وضعیت حساب هر خانواده
    تسویه حساب با یک خانواده در میانه سفر
    ایجاد آلبوم عکس های سفر

نمایه ای از برنامه 



 


  مشخصات
  حجم: 3.18 مگابایت
  نصب های فعال: 5.000+
  امتیاز: 




اما این یکی از نرم افزار های معرفی شده برروی پارس هاب که یک فروشگاه نرم افزاری به حساب می یاد البته بهتره پارس هاب را یک فروشگاه نرم افزاری به حساب نیاریم بلکه یکی از کارهایی که می شه در این سامانه انجام دریافت نرم افزاره، زمانی که این سامانه یعنی پارس هاب را برروی تلفن همراهتون نصب می کنید علاوه بر مشاهده ی نرم افزار متوجه ی عرضه شدن موسیقی، کتاب، مجله ور روزنامه رو هم مشاهده می کنید که در واقع می تونید آنها را هم روی تلفن همراهتون داشته باشید، پارس هاب از تولید کنندگان محتوی که می تونه نرم افزار، بازی، موشیقی و ... باشد حمایت می کند و محصولات آنها را در یک محیط امن عرضه می کند.


  مشخصات
  حجم: 3 مگابایت
  نصب های فعال: 5.000+
  امتیاز:



نکته ای جالب که برروی پارس هاب نظر من را به خودش جلب کرد، دسته بندی محصولات بود که در آن توجه زیادی به مراسم های مختلف شده برای مثال در آستانه ی عید باستانی نوروز بسیاری از نرم افزار ها هم با این موضوع و البته موضوع سفر در این ایام شده که چند تا از این نرم افزار ها رو براتون گلچین کرده و در این گزارش قرار دادیم که در کنار نرم افزار مادر خرج می تونید آنها را دریافت کنید.

نرم افزار لذت سفر
از جمله ویژگی های این نرم افزار رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- معرفی شهر ها بهمراه گالری عکس و موقعیت بر روی نقشه و مشاهده نظر مسافران قبلی ( بیش از 340 شهر کشور )
- معرفی جاذبه های گردشگری کشور بهمراه گالری عکس و موقعیت بر روی نقشه و مشاهده نظر مسافران قبلی ( بیش از 1240 جاذبه گردشگری کشور )
- معرفی مراکز اقامتی کشور بهمراه کالری عکس موقعیت بر روی نقشه و مشاهده نظر مسافران قبلی ( بیش از 240 هتل کشور )
- امکان مقایسه چند هتل از نظر امکانات و موقعیت روی نقشه و امتیاز مسافران
- مشاهده قیمت هتلها , امکان رزرواسیون آنلاین با تخفیفات ویژه
- پیگیری مراحل رزرو بصورت آنلاین متصل به سامانه رزرواسیون مهر
- پرداخت آنلاین هزینه اقامت در هتل و دریافت واچر ( تاییدیه هتل ) همچنین امکان پرداخت با استفاده از تکنولوژی USSD در نرم افزار برای افرادی که ممکن است در جاده اینترنت سریع نداشته باشند
- مسیر یابی کامل ( یافتن مسیر حرکت از محل خود تا محل مورد نظر برای بیش از 1800 مورد هتل , شهر و جاذبه گردشگری )
- معرفی آخرین تخفیفات ویژه در رزرواسیون هتل
- امکان عضویت سریع و آنلاین و قابلیت ورود با شناسه و رمز عضویت در سایت سامانه رزرو هتل
- گرافیگ زیبا و متناسب با صنعت گردشگری

نمایه ای از این نرم افزار :


  مشخصات
  حجم: 5.53 مگابایت
  نصب های فعال: 253+
  امتیاز:

این نرم افزار را می توانید از روی سامانه پارس ها و با کلیک برروی این لینک دریافت کنید


نرم افزار خوش سفر
خوش سفر برنامه ای است برای آنها که در سفرهای خارج از کشور برای گفتگوهای روزمره خود با مشکل روبرو بوده اند. این همراه دوست داشتنی به شما کمک می کند تا نیازهای اولیه خود را در هتل،قطار،اتوبوس، کفتگوهای کوتاه، رستوران و مواردی از این دست بر طرف کنید این برنامه با تلفظ صحیح چهار زبان انگلیسی ، عربی، فرانسه و آلمانی مانند یک دوست خوش سفر ، سفری خوش رابرای شما فراهم می کند.
محتویات خوش سفر:
1500 جمله کاربردی در چهار زبان
تلفظ صحیح جملات
ترجمه فارسی جملات
محیطی جذاب وکاربر پسند

نمایه ای از این نرم افزار :








نظرات  (۱)

  • سنگ مصنوعی
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم ازتون دوست عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    پخش زنده حرم