قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

استاد دانشمند:

اشتباه من را تکرار نکنید. من خودم یه مدتی یه اشتباهی کردم. ما به جای اینکه با جهل مبارزه کنیم با جاهل مبارزه می کردیم. نتیجه نداد. بلکه نتیجه معکوس داد.

اشتباه من را تکرار نکنید. بنده از موضع خودم عقب نشینی نکردم بنده تکنیکم رو عوض کردم. قرآن می فرماید با جهل مبارزه کن چرا با جاهل مبارزه می کنی.

کسی که از اهل سنت هست از نگاه ما استضعاف فرهنگی و ولایی دارد.

کسی که مستضعف و فقیر هست تو سرش میزنن یا دستشو می گیرن؟

فحشش میدن یا کمکش می کنن؟

من خودم چند شب یک شهرستان منبر بودم من گفتم که اهل سنت دشمن اهل بیت نیستند اینها دوستدار اهل بیت هستند. بلکه خود قران چنین می فرماید. بعد که از منبر آمدم پایین یه جمع هفت هشت نفری اومدن دست ما رو بوسیدند و گفتند که ما از برادران اهل سنت هستیم و دانشجو بودیم و اومدیم پا منبر. شما درست فرمودید. همینجوریه ما اهل بیت رو دوست داریم.

چرا برخی فکر می کنند ما فاطمه رو کتک زدیم. ما نزدیم. ما زهرا رو نزدیم.

این هم که زیر بار نمیریم اینه که ما نمی تونیم تصور بکنیم. مثل اینه که شما این کار رو به امیرالمومنین نسبت بدید.

بعد برامون چای آوردن. هدیه آوردیم. شبهای دیگه هم اومدن.

وقتی آدم میتونه جوان دانشجو رو پای منبر بنشاند و باهاش خوب حرف بزنه چرا فراریش بدیم.

من اشتباه کردم که فراری دادم. شما اشتباه نکنید.

دانلود کلیپ - 2 مگابایت

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم