قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

خطرظهور جریان فراماسونری در ایران !!!!

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ
ئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به خطر ظهور جریان فراموسونری در ایران اظهار کرد: این جریان به دنبال ایجاد بی دینی و تقلید کورکورانه از غرب است.

 حجت الاسلام سید حمید روحانی عصر یکشنبه در کرسی آزاد اندیشی با موضوع بررسی خطر تحریف اندیشه های امام(ره) که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات مشهد برگزار گردید اظهار کرد:شعار مرگ بر آمریکا ریشه در قرآن و مبانی اعتقادی شیعه دارد.

روحانی بیان داشت: بزرگ‌ترین مصیبت کشور ایران در ۲۰۰ سال اخیر ورود و ظهور فراماسونری است، این جریان از دوران فتحعلی شاه قاجار در ایران فعال شد.

وی گفت: هدف این جریان تحقیر ملت و کشور ایران از کرامت انسانی و تحمیل بردگی و بی‌هویتی بود و آن‌ها در جهت القا اینکه دین‌باوری عامل بدبختی است تلاش می‌کردند.

حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: ازجمله اثراتی که توسط این جریان در کشورهای استعمار زده باقی‌مانده است بیگانگی بافرهنگ خویشتن و غرب‌زدگی است به‌طوری‌که هویت خود را به هیچ می‌انگارند و کور کورانه از شرق و غرب تقلید می‌کنند.

جریان فراماسونری در تلاش برای بی هویت سازی است

وی حضور فراماسونرها و نقشی را که در کشور ایفا کردند از نمونه‌های بارز استعمار زدگی در کشور ایران خواند که از دوران فتحعلی شاه فعالیتشان را در ایران باهدف تحقیر ملت و از بین بردن هویت دینی و نیز تحریف شخصیت‌های دینی آغاز کردند.

روحانی ادامه داد: فراماسونرها همچنین  بحث پروتستانیسم اسلامی را مطرح کردند و هدف امام حسین(ع) را غیر عقلایی دانستند و بر این مسئله تأکید می‌کردند که دین امری شخصی و مربوط به جزییات زندگی است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و اندیشه های امام(ره)در ادامه افزود: در مرحله فراماسونرها نتیجه گرفتند که باید افرادی از روحانیون را جذب این گروه کنند و تنها موضع‌گیری در مقابل آن‌ها کافی نیست این برنامه از دویست سال پیش شروع شد و آن‌ها درزمینهٔ نفوذ موفقیت‌های بسیاری داشتند.

وی افزود: به اعتقاد فراماسونرها لازمه پیشرفت و توسعه از فرق سر تا انگشت فرهنگی و غربی شدن است و تاکنون مقالات زیادی در خصوص بی‌هویت کردن مردم نوشته‌اند.

تحریف اندیشه‌های امام(ره)

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بابیان اینکه جریان فراماسونری با القای اینکه پیشرفت در گروی وابستگی به ابرقدرت‌ها است در خصوص تحریف آرمان و اندیشه‌های شخصیت‌های اسلامی گفت: این جریان همان‌طور که عنوان شد در نوشته‌های خود حتی قیام عاشورا توسط امام حسین(ع) را احساسی و غیرعقلانی عنوان می‌کردند و این‌گونه القا می‌کردند که واقعه عاشورا به دلیل احساسی بودن قابل الگوبرداری نیست.

وی افزود: وقتی در سال ۱۳۴۱ امام خمینی(ره) نهضت انقلاب اسلامی را آغاز کردند این جریان می‌گفت شرق و غرب در خصوص حاکمیت شاه در ایران توافق کرده‌اند و هر حرکتی زیر پای انقلاب سفید از بین می‌رود.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد: نتیجه این تبلیغات به‌جز خودباختگی و وابستگی به غرب حاصل دیگری برای ایران نداشت تا اینکه حضرت امام نسبت به روشنگری ملت ایران در برابر این تبلیغات زهرآگین اقدام کردند.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: باوجوداینکه هدف این جریان تحقیر ملت و کشور ایران از کرامت انسانی و تحمیل بردگی و بی‌هویتی بود اما امام راحل تلاش کردند تا ملت ایران را به داشته‌های خود و تبلیغات سوء دشمن آگاه سازند.

وی در پاسخ به دلایل تحریف اندیشه‌های امام راحل توسط عده‌ای در جامعه امروز نیز گفت: این عده متشکل از افرادی هستند که اندیشه‌های امام راحل را با جایگاه و مقامشان مغایر می‌دانند و لذا دست به تحریف اندیشه‌های امام راحل می‌زنند.

روحانی اظهار داشت: این افراد که سعی دارند مقام خود را حفظ کنند و رهنمودهای امام را با منافع شخصی خود در تقابل می‌دانند لذا تصمیم به خاموش کردن نظرات امام راحل در جامعه دارند.

وی ادامه داد: از همین رو است که این افراد در میز خطابه‌های مختلف فریاد می‌زنند که فتواهای امام(ره) در زمان حیات قابل‌اجرا است و بعد از رحلت باید این نظرات و فتواها راهی موزه شوند.

نفوذ موجب انحراف مشروطه شد

وی علت انحراف نهضت مشروطه و کشیده شدن آن به سفارت استعمار انگلیس را نیز نتیجه نفوذ دانست و ادامه داد: افرادی از فراماسونرها مانند ناظم الاسلام کرمانی در بین رهبران عدالت‌خواهی نفوذ کردند تا ابتدا بین آنان اختلاف ایجاد کنند.

روحانی نتیجه این نفوذ را حقارت در نزد روشن‌فکران ایرانی دانست و گفت: برخی از روشن‌فکران مانند بازرگان بر این اعتقاد بودند که اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید منافع و روش‌های ما همسو با غرب باشد.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی خاطرنشان کرد: در زمان کاپیتولاسیون هیچ‌کدام از گروه‌های سیاسی ازجمله جبهه ملی، سوسیالیست‌ها، پان ایرانیست ها و غیره مخالفتی نکردند و تنها شخصی که در مقابل آن ایستاد حضرت امام خمینی(ره) بود.

رابطه انفعال گروه‌های سیاسی و کاپیتولاسیون

وی تأکید کرد: علت انفعال گروه‌های سیاسی در آن زمان علیه کاپیتولاسیون این بود که این قضیه به منافع آمریکا مربوط است اما نباید در مقابل آمریکا موضع‌گیری کنیم.

روحانی ادامه داد: امروز همان شیوه فراماسونرها که با تحقیر و تحریف و نفوذ شروع‌شده بود امروز نیز می‌خواهد با هویت و استقلال ملت ایران مقابله نماید.

وی در پاسخ به سؤال یکی از حاضرین در جلسه که عده‌ای به‌عنوان ستون انقلاب و یار دیرین امام از آنان یادشده است چرا امروز تغییراتی در آن‌ها ایجادشده است توضیح داد: افرادی هستند که حرف آمریکا را می‌زنند اما خودشان نمی‌دانند و به‌عنوان نمونه آقای هاشمی رفسنجانی که به‌عنوان عنوان یاور امام را یدک می‌کشند امروز سخنانی بیان می‌کند که با مبانی و اندیشه انقلاب همخوانی ندارد.

روحانی ادامه داد: این سؤال مطرح می‌شود که آیا آقای هاشمی رفسنجانی تغییر روش داده‌اند و من می‌گویم خیر جواب منفی است بلکه ایشان انسانی اندیشمند است اما ریشه اندیشه‌هایشان در دوره مصدق و ملی شدن نفت بسته‌شده است.

شعار مرگ بر آمریکا به دستور قرآن است

روحانی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره لزوم شعار مرگ بر آمریکا توضیح داد: این شعار بنا بر دستور قرآن است و ریشه در مکتب تشیع دارد چنانچه در سوره نساء ذکرشده است خداوند دوست ندارد کسی صدایش را بالا ببرد مگر کسی که مورد ظلم واقع‌شده است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی بیان داشت: در اسلام و زیارت عاشورا به لعن و نفرین دشمنان اهل‌بیت تأکید شده است تا نفرت نسبت به دشمنان پیامبر و خاندانش ریشه بدواند و نیز امام خمینی تأکید کردند که تنها یزید زمان امام حسین را نفرین نکنید بلکه دشمن زمان خود را نیز بشناسید.

هر چه بیشتر لبخند زدیم بیشتر تحقیر شدیم

وی در رابطه با دستاوردهای توافق هسته‌ای توضیح داد: تا قبل از مذاکرات خیلی‌ها بر این باور بودند که اگر به آمریکا روی خوش‌نشان بدهیم مشکلات ما حل خواهد شد درحالی‌که تنها ۳ روز پس از مذاکرات درزمانی که ایران دیپلماسی مصالحه و لبخند را در پیش گرفت معاون سیاسی وزارت خارجه آمریکا عنوان کرد فریب‌کاری جزء شخصیت ایرانی‌ها است و گزینه حمله نظامی به ایران را تکرار کردند.

روحانی تأکید کرد: ما هرچه بیشتر لبخند زدیم آن‌ها بیشتر ما را تحقیر کردند و به‌اندازه‌ای که در این دو سال تحقیر شدیم در ۳۴ سال گذشته بعد از انقلاب تحقیر نشدیم.

روحانی با تأکید بر اینکه باید در برابر تبلیغات سوء دشمن و جریان‌هایی ازاین‌دست که به دنبال ایجاد بی‌هویتی و انزوای دین هستند هوشیار بود بیان کرد: امروز حتی عده‌ای در لباس روحانیت ادامه‌دهنده راه فراماسون‌ها هستند و سعی دارند تا خوشبختی مردم را در وابستگی و سرسپردگی به غرب تعریف کنند.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم