قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنگ اصلی آمریکا با ایران "جنگ عقیده" است، گفت: امروز متصل شدن و ارتباط با ایالات متحده امنیت به ارمغان نمی‌آورد.
به گزارش مشرق، محمدحسین صفارهرندی در همایش "امتداد مبارزه با استکبار" که عصر امروز در کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه کسانی که معتقد به مبارزه با استکبار نیستند دلیلشان این است که اگر کسی قدرتمند شده و به جایگاهی رسیده نباید در مقابل آن ایستاد و باید تسلیم شد، اظهار داشت: این افراد معتقدند کسی که قدرتمند شده حق دارد بر دیگران آقایی کرده و سلطه داشته باشد، چراکه مصلحت جهانی در این است.

وی افزود: این در حالی است که جهان پس از سلطه آمریکا تعریف شده و اکنون نیز ما در آن زمان قرار داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه این ادعا که می‌گوید آمریکا در قیاس با برخی کشورها مذهبی‌تر است و امروز درصدد تصحیح اشتباهات گذشته برآمده، تصریح کرد: زمانی که در عمل دقت می‌کنیم، متوجه می‌شویم چنین چیزی نیست. در زمان رئیس‌جمهور کنونی آمریکا فجایع زیادی علیه ملت‌های مظلوم توسط این کشور انجام شده است.

صفارهرندی با اشاره به طرز فکر افرادی که معتقدند آمریکا جنایتکار است اما به سبب قدرتمند بودن آن باید در مقابلش کوتاه بیاییم گفت: برخی از این افراد اذعان می‌دارند اگر از روش‌های گذشته دست برداریم، می‌توانیم کمک آمریکا را داشته باشیم و از آن برای تقویت انقلاب بهره ‌ببریم.

وی خاطرنشان کرد: این افراد معتقدند آمریکا را به عنوان یک موجودیت غیرقابل انکار باید قبول داشت و همانطور که حاصل کمک آمریکا به سایر کشورها قوی‌تر شدن آن‌ها بوده است پس می‌تواند در مورد ایران نیز چنین امری اتفاق بیفتد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آن‌ها می‌‌گویند اوج انقلابی‌گری در این است که در سیاست‌های پیشین انقلاب تجدیدنظر داشته باشیم؛ برخی از آن‌ها افراد بدون مسئولیت خاص سیاسی و اجتماعی و برخی دیگر از اطرافیان و مشاوران دست‌اندرکاران و بزرگان هستند.

وی بیان کرد: برخی بسیار راحت چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و به‌صورت علنی اذعان می‌دارند که راه طی شده در سی و چند سال گذشته غلط است و چاره‌ای جز اینکه از ایالات متحده به عنوان کدخدای این دهکده بزرگ جهانی برای اداره کشور مدد بگیریم، وجود ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این میراث از نظریه‌پردازان پیشین این جماعات نشأت گرفته است، گفت: در عمل شاهد بودیم جایی که انسان‌ها خلاف عادتی که برخی در گذشته تجویز کرده بودند، مبنی بر اینکه باید از مقابل بزرگان فرار کرد، عمل کردند، موفق شدند.

صفارهرندی اظهار داشت: توفیقاتی که جریان مقاومت لبنان به‌دست آورد محصول همین امر است و با توسل به ایمان، تدبیر و مبارزه از حق خود دفاع کردند و جنگی سامان دادند که برنده آن جریان مقاومت بود و رویین‌تن شدن جریان مقاومت در سایر کشورها نیز محصول این اتفاق بود.

وی با اشاره به اینکه مطابق پیش‌بینی آمریکا دولت سوریه باید 4 سال پیش منهدم می‌شد اما این اتفاق نیفتاد، افزود: این امر نشان می‌دهد، می‌توان در مقابل خواسته‌هایی که از قلب فرمان‌روایی کاخ سفید می‌گذرد، ایستاد حتی اگر امکانات و بسیج ویژه از سوی آن‌ها در نظر گرفته شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه این فرضیه که آمریکا قدرتی است که باید تسلیمش شد، باطل است بیان کرد: آمریکایی که حاضر نشد با ایران در مورد کشورهای منطقه صحبت کند، اکنون خودش برای مذاکره در مورد مسائل مربوط به منطقه برای ایران دعوت‌نامه ارسال می‌کند.

صفارهرندی یادآور شد: اکنون قدرت انحصارشده آمریکا در میان سایر کشوها توزیع شده و امروز شاهد هستیم ایالات متحده در اِعمالِ خواسته‌های خود از هر زمان دیگری ناکام‌تر است و دلیل بخشی از آن به نیروهای مقابل آن‌ها باز می‌گردد که ایران با انقلاب اسلامی آغازکننده بود و آن را در منطقه اشاعه داد. بخشی از این موضوع نیز به خود آمریکا و جریان استکباری مربوط می‌شود که بنیه آن تحلیل رفته و هر روز ضعیف‌تر از روز قبل می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز بدهی‌های ایالت متحده از تولید ناخالص ملی آن پیشی گرفته در حالی که در 30 سال گذشته شاید بدهی آن‌ها صفر بود که این نگرانی در برخی دیگر از کشورهای اروپایی وجود دارد.

صفارهرندی با تأکید بر اینکه آمریکا امروز نمی‌تواند با هزینه کردن کشورهای دیگری را تقویت کند، افزود: امروز متصل شدن و ارتباط با ایالات متحده امنیت به ارمغان نمی‌آورد.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر ایران در مقابل آمریکا ایستاده و بسیار قدرتمند ظاهر شده است، گفت: با دست‌ یافتن به علم و فناوری، امروز ایران به ابرقدرت منطقه تبدیل شده است و قاعده این موضوع که نزدیک شدن به ایالات متحده امنیت و مقابله با آن شکست به همراه دارد را برهم زد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رفتارهای عنادآمیز ایالات متحده در مواجه با ملت ایران افزود: نمونه روشن آن موضوعات پیش از انتخابات و ریاست جمهوری آمریکاست که منجر به‌روی کار آمدن اوباما شد، چراکه تبلیغات آن‌ها مبنی بر تغییر در سیاست‌های جاری ایالات متحده بود و اینکه به آن‌ها ربطی ندارد چه اتفاقی در خاورمیانه می‌افتد.

صفارهرندی بیان کرد: به نظر می‌رسد این تفکر نوعی همسویی با انتظارات جامعه و مردم آمریکا داشت، اما این اعتماد خیلی زود رنگ باخت و حوادث سال 88 که محصول جاه‌طلبی داخلی و نگاه پلید خارجی بود، اتفاق افتاد. حوادث ناگواری پیش آمد و سبب ضربات به منافع و مسائل ملی شد. در آن جریان اوباما و کلینتون هم در مقام حمایت و هم در مقام فرماندهی جریان فتنه ظاهر شدند و به آن دامن زدند، به این ترتیب خیلی زود دروغ اوباما مشخص شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد در ذات ایالات متحده نگاه جاه‌طلبی و سلطه‌طلبی وجود دارد و تا زمانی که بخواهند در نقش خود ظاهر شوند، جز این نشان نمی‌دهند.

صفارهرندی با تأکید بر اینکه جنگ اصلی آمریکا با ایران "جنگ عقیده" است، بیان کرد:‌ شاکله حکومت در آمریکا به فلسفه‌ای مبتنی است که لذت‌گرایی بر آن حاکم است و مصادیق آن هرزگی‌هایی است که از دنیای غرب تراوش می‌کند.
  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم