قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانواده !!!

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ
این روزها فضای مجازی به یکی از اصلی‌ترین دغدغه های جامعه تبدیل گشته و کمتر کسی است که سررشته ای از این فضا نداشته باشد. تنها یک تلفن همراه نه چندان پیشرفته نیاز است و اینترنت همراه که حالا دیگر به همت اپراتورهای تلفن همراه به ساده‌ترین شیوه ممکن در دسترس است، کافی است تا به عالم مجازی و آسیب‌های پیوسته با آن متصل شوی. در این پرونده می توانید به بخشی از تهدیداتی که فضای مجازی می تواند برای کانون خانواده ایجاد کند، دسترسی پیدا نمایید.
 

کودکی که همبازی­هایش از جنس «پرندگان خشمگین»، «کندی کراش» و ... باشد، هرگز به بلوغ اجتماعی و ارتباطی که نیاز یک انسان تکامل یافته است، دست نخواهد یافت.


اگر به هیچ وجه امکان ندارد که فرزندانتان را از درگیر شدن با اینترنت منع کنید؛ می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای فیلترینگ خانگی هم دسترسی آن‌ها را به سایتهای نامناسب محدود کرده و هم از میزان و نوع استفاده آن‌ها از اینترنت آگاه شوید.



داریوش فرضیایی مجری بخش کودک تلوزیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی را در رابطه با اهمیت و لزوم توجه به حضور کودکان در فضای مجازی منتشر کرد.





همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانواده


شبکه‌های اجتماعی چگونه ما را فریب می‌دهند؟!

 
نوجوان بلوغ‌های متفاوتی را تجربه می‌کند؛ بلوغ جسمی، بلوغ عاطفی، بلوغ اجتماعی، و ... چه بسا افرادی که سالها از نوجوانی شان گذشته اما هنوز به بلوغ اجتماعی درست و درمانی دست نیافته اند.
 

در حالی که رسوایی هک شدن اشلی مدیسون باعث افزایش آمار مربوط به خودکشی، اخاذی، طلاق و... در آمریکا و اروپای غربی شده، پلیس شهر تورنتو برای شناسایی هکرهای این سایت که تا به حال ۱۰ گیگابایت اطلاعات کاربران این سایت را در وب منتشر کرده‌اند، تلاش می‌کند.







 

همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانوادهتاثیر نامطلوب بازی‌های رایانه‌ای بر جسم و روح کودکان/ از چاقی و تنبلی چشم تا انزوا و خشونت!


بد نیست بدانید که کم تحرکیِ ناشی از استفاده بیش از حد از بازی های کامپیوتری، باعث بالا رفتن کلسترول، فشار خون، چاقی و دیابت در بزرگسالی می شود. چیزی نمی‌گذرد که کودک معصوم ما درگیر بیماری­ها‌یی می شود که مادربزرگ و پدربزرگ هایمان در سنین هفتاد هشتاد سالگی هم با آن روبه رو نبودند.





 
همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانوادهغیبت والدین و کودکانی در سیطره مربیان مجازی/10 راهکار برای نظارت بیشتر بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی

کودکان و نوجوانان به علت فراغت بیشتر و کنجکاوی زیادی که برای شناخت جهان اطرافشان دارند، سرعت یادگیری بالایی دارند و سریع‌تر از والدین به وسایل دیجیتال مسلط می‌شوند. این نکته فقط در ایران شایع نیست بلکه در تمام جهان با آن درگیرند تا جایی که از آن به شکاف دیجیتالی یاد می‌کنند. اغلب علت این فاصله یا شکاف را عواملی می‌دانند مانند...





 
همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانوادهالیکا عبدالرزاقی در گفت‌وگو با "گرداب" تاکید کرد: در فضای مجازی به «چهره» و «محل تولدم» هم رحم نکردند!

هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر در فضای‌مجازی، هر کسی به هر شکلی که دلش بخواهد رفتار می‌کند که بیشتر هم به این دلیل است که این افراد شناسایی نمی‌شوند، نمی‌توان آنها را دید و در نهایت کسی هم نمی‌تواند بفهمد که این افراد چه کسانی هستند که رفتارهای ناهنجار را در فضای‌مجازی مرتکب می‌شوند.




 

همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانوادهاعتراض «رامبد جوان» به کاربران کم‌ادب و کم‌وجدان!


پست شایع سازی که رامبد جوان در اینستاگرام خود منتشر کرد که به برنامه خندوانه اختصاص دارد، با این توضیح که رامبد جوان از اینستاگرام خداحافظی کرد؛ چند روزی است در گروه های تلگرامی دست به دست می چرخد بی آنکه کسی در پس کلمات دنبال تمام حقیقت ماجرا باشد.





 
همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانوادهامان‌الله قرائی در گفت‌و گو با "گرداب" تاکید: هوشمندسازی مدارس به خلاقیت کودک و نوجوان آسیب می‌رساند

در حال حاضر استفاده از اینترنت و انواع فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی سبب کاهش روابط درون خانوادگی شده است و به اصطلاح خانواده را به سمت یک زندگی موزائیکی سوق داده است.







این سایت تحت دامین http: //hamsan. tebyan. net/ در بستر اینترنت قابل دسترسی است و این در حالی است که در حال حاضر سایت دیگری در زمینه همسریابی تحت همین عنوان همسان گزینی و با دامین سر راست‌تر و سهل الوصول تر http: //hamsangozini. com/ مشغول به فعالیت است!





همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانواده


با یک کلیک همسر خود را انتخاب کنید!


نکته‌ای که مسئولین در راه اندازی سایت همسریابی با الگوی صحیح به آن توجه نکرده‌اند؛ این است که اصولا کاربری بسیاری از سایتهای همسریابی در ایران همسریابی نیست و این نکته نشان دهنده عمق فاجعه ایست که باید برای آن راهکاری دیگر اندیشده شود!



همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانواده


از روزهای «دایال‌آپی» تا استیکرهای تلگرامی!


پیش از آنکه برای اعمال محدودیت در استفاده از تکنولوژی، به دنبال انداختن تقصیر به گردن مراجع قضایی و دولتی باشیم، باید فرهنگ عمومی استفاده از تکنولوژی های نوین را بیاموزیم ...






همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانواده


مکالمه تلفنی وزیر ارتباطات با هنرپیشه معروف درباره زباله‌های فضای مجازی


"چند شب قبل آقای امین زندگانی از هنرمندان و بازیگران محبوب و مردمی کشورمان در برنامه خندوانه شرکت کردند و به موضوع مهمی اشاره نمودند. پیشنهاد ایشان سالم سازی محیط زیست مجازی و دفع زباله های آن بود که در این خصوص از همه چهره های مردمی و رسانه ای خواستار تشکیل کمپینی شدند تا اخلاق و منش انسانی در این فضا حاکم گردد.



همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانوادههنرپیشه سینما: مراقب «زباله‌های مجازی» باشیم



امین زندگانی هنرپیشه نامدار سینمای ایران پیشنهاد داد، با راه اندازی کمپینی اجازه ندهیم زباله های مجازی، نسل آینده و فرزندان ما را آزار دهد.








همه خطرات فضای مجازی برای کانون خانوادههمه دستاوردهای منفی فضای مجازی/ دیگر کسی به قرار و چت مجازی بسنده نمی کند!


شبکه‌های اجتماعی ساختار خود را طوری طرح‌ریزی کرده‌اند که کاربران فعالانه گردهم آمده و در فضای باز به تبادل اطلاعات و گفتگو بپردازند.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم