قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

، محمدرضا باهنر در چهارمین همایش ملی پدافند غیر عامل که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، گفت: آنهایی که می خواستند حرفی از معنویت در جهان نباشد امروز با یک خداخواهی در دنیا روبرو شدند که اسلام سد راه خواست متکبرانه آنهاست و به همین دلیلی از هیچ کوششی برای نبودن این نظام اسلامی دریغ نخواهند کرد؛ با این وضعیت ما هر روز شاهد هجمه ای با ابزارهای جدیدی خواهیم بود و ما برای استمرار این ایدئولوژی حق چاره ای نداریم جز اینکه در همه زمینه ها مقاوم شویم.

10

وی افزود: اقتصاد مقاومتی چند وقتی است که توسط رهبری مطرح شده و من در گزارشی که چند وقت پیش به مقام معظم رهبری ارائه می کردم چند بار از واژه اقتصاد مقاومتی استفاده کردم که ایشان گفتند من هزار بار تا به حال این اصطلاح را از مسئولین شنیده ایم اما منتظر کوچکترین اقدام هستم.

نایب‌رئیس مجلس خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از چیزهایی که در زمان جنگ را نداشتیم الان داریم و مصلحت این بود که مدتی قبل بخشی از ظرفیت موشک های بالستیکی خود را به نمایش بگذاریم که این بخشی از توده یخ بود؛ در زمان لازم بقیه امکانات خود را نیز نشان خواهیم داد.

باهنر افزود: حالا که در تسلیحات مقاوم شده ایم باید در اقتصاد و فرهنگ هم مقاوم شویم، برخی از مقاوم سازی ها راه حل هایی دیگر دارد؛ ما باید حیات تک تک شهروندان را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی مقاوم کنیم و باید تاب آور باشیم و این اقتصاد مقاومتی فقط هم در کشور ما نیست 10 سال پیش در کنفرانس داوس دستورالعمل کنفرانس برای اقتصاد مقاومتی بود که هر کشوری باید اقتصاد و ملیت و دیگر موارد آن مقاوم باشد.

وی بیان داشت: آخرین حلقه سازمان پدافند غیرعامل نیز تکمیل شده ولی برای رسیدن به یک نرم مطلوب هنوز راه طولانی در پیش است؛ باید مراقبت کنیم که ابزارهایی که در پدافند غیرعامل باید به کار ببریم با ابزارهایی که پیش از این استفاده می شد متفاوت باشد.

نایب‌رئیس مجلس افزود: گر لازم باشد فردو را 300 متر زیر زمین می بریم یا تاسیسات موشکی را 500 متر زیرزمین می بریم اما سد و نیروگاه را که نمی توانیم زیر زمین ببریم بلکه باید از ابزارهای مدرن تر استفاده کنیم، به همین دلیل از سازمان درخواست می کنم که از ذهن های پویا و جوانان بسیجی از حداکثر امکان آن استفاده کند؛ اگر در هسته ای، نانو و هوافضا پیشرفت های خیلی خوبی کردیم به همت این افکار خلاق و مدیریت عالی بوده است.

باهنر اظهار داشت: سرمایه می تواند هم تهدید باشد و هم فرصت، بعضی وقت ها نوع سرمایه گذاری در مثلا یک پالایشگاه می تواند نوع پدافند غیر عامل آن را برای ما تغییر دهد.

وی ادامه داد: ما از 2500 کیلومتری که با آب های آزاد دنیا داریم فقط 100-150 کیلومتر آن تحت پوشش است و بقیه آن رهاست.

نایب‌رئیس مجلس گفت: جنوب کشور ما قدرت جذب 10 میلیون جمعیت و 2 میلیون فرصت اشتقال دارد.

باهنر گفت: سرمایه گذاری به وسیله شرکای بزرگ می تواند خود باعث ایمن سازی تاسیسات باشد؛ همه نوع ایمن سازی ما نمی تواند گنبدی باشد برخی از مواقع ایمن سازی باید سایبری باشد؛ اگر این ایمن سازی نباشد هجمه ها تا اتاق خواب خانواده ها هم نفوذ کرده است.

وی افزود: شورای عالی فضای مجازی می تواند پدافند غیرعامل ما را برنامه ریزی و هدایت کند، مجلس به حس اهمیت پدافند غیرعامل رسیده است ولی باید در مورد آن لوایح لازم داده شود.

در ادامه برنامه از برخی از فعالین حوزه پدافند غیرعامل در حضور سردار جلالی ریاست سازمان پدافند غیرعامل، باهنر نایب رئیس مجلس و امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم جانشین فرمانده نیروی دریای ارتش تقدیر شد.

در میان افرادی که از آنها تقدیر شد برخی از مدیران کل سازمان های پدافند غیرعامل استان های کشور، نمایندگان مجلس از جمله عوض حیدپور، علاء الدین بروجردی و حسن کامران به همراه مدیرکل سیاسی وزارت کشور و رئیس نیروگاه بوشهر حاضر بودند.

نسیم


.

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم