قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

♨️ یکی از تکه کلام های انتخاباتی « حسن روحانی » که تقریباً متلک مداومش  در آن دوران بود این بود که می گفت : « چرا ما برای چین اشتغال زائی داریم و مدام از آنجا جنس وارد می کنیم ؟! »

ولی در همان ماه های نخست دولت 11 مذاکرات مقدماتی واگذاری شهرک های علم و فن آوری و شهرک های صنعتی و مناطق آزاد و حتّی بخش مهمّی از خودروسازی با مقامات چینی انجام شد و معاون وزیر صنعت و معدن از خبر واگذاری شرکت سایپا به شرکت خودرو سازی « چانگان » گفت :
« شرکت چانگان چین می تواند از سه طریق در صنعت خودروسازی ایران حضور یابد، یکی از این راه ها، سرمایه گذاری در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و با فناوری بالا بطور مستقیم در ایران می باشد.
 پیشنهاد دیگر اینست که با خرید بخشی از سهام شرکت های سایپاکاشان، بن رو و پارس خودرو، و تولید محصول در این شرکتها وارد بازار ایران شود.
 
گزینه سوم حضور چانگان درایران، خرید بخشی از سهام سایپا خواهد بود که اگر شرکت چینی علاقه مند به حضور در بازار ایران باشد، از طریق سایپا می تواند حضور موثرتری داشته باشد.
با توجه به بیانات رئیس جمهور در اجلاس داووس و دعوت سرمایه گذاران خارجی به حضور در صنعت خودروی ایران، و نیز قانون جلب سرمایه گذاران خارجی، فضای مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران فراهم شده است که شرکت چانگان باید از این فرصت مغتنم استفاده نماید. » ( خبرگزاری مهر 92/12/16 )

⁉️ حال چرا دولت از کیسه ی ایرانیان به چشم بادامی ها چنین حاتم بخشی می کند ؟!

✔️ مدیرکل سایپا علت آنرا واضح گفته است :
« در همسایگی ایران حدود 400 میلیون نفر زندگی می کنند که بجز ترکیه، در هیچکدام خودروسازی مطرحی فعالیت نمی نماید و با همکاری چانگان از این ظرفیت بنحو احسن استفاده خواهیم برد. » ( قبل )

از این حضرات مدعی که در دولت نهم و دهم مدام ذکر یأس می خواندند و مدعی واردات بی رویه از خارج و به خصوص چین بودند کسی نیست بپرسد ؛ این بهرمندی به «نحو احسن» از بازار منطقه را چرا به برادران چینی خود واگذار می کنند و از آن برای مطرح کردن محصول و تولید فکر و دست هنرمند ایرانیان استفاده نمی کنند ؟!
و به این ترتیب در این دوسال واردات از چین چندین برابر دولت قبل افزایش یافت و در سفر اخیر رئیس جمهور چین به تهران ، روحانی از رسیدن سطح همکاری ها ( خام فروشی و واردات ) به 600 میلیارد دلار خبر داد .

🗽 البته از این شرایط جناب عسگراولادی که علاوه بر سمت های دیگر رئیس اتاق ایران و چین هم می باشد بیشترین سود را خواهد کرد .

✔️ پس خوب شد دولت 11 روی کار آمد و ما از انزوا خارج شدیم و رابطه مان با چین به این سطح رسید !

🖊 مسعود شفیعی کیا

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم