قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

شایعاتی که در مورد محمدرضا شاه می شود !!!

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ


⛔️ متن شایعه:
شاهنشاه آریامهر
اصالت شهرستان آلاشت مازندران
دکترای حقوق فرانسه
دکترای جامعه شناسی
زبان انگلیسی هاروارد
خلبان بویینگ 747
خلبان فانتوم اف 14
(متن شبهه به تفکیک هر بخش به همراه پاسخ آن در ادامه آمده است):


✅✅ #پاسخ شایعه:

____________________
⛔️ مدارک تحصیلی بیان شده!!
محمدرضا شاه کسی بود که : دکترای حقوق فرانسه/ دکترای جامعه شناسی/ زبان انگلیسی هاروارد/ خلبان بویینگ 747 / خلبان فانتوم اف 14 / خلبان شکاری اف 16/ خلبان افتخاری تیم فرشتگان آبی با گروه جت آمریکایی برای اولین بار

✅ #پاسخ:
1: آنچه از مدرک تحصیلی محمدرضا پهلوی بیان شده، هیچ استنادی ندارد. تنها مدرک معتبر اینست که پس از اتمام تحصیلات دبستان به سوییس می رود بعد از 5 سال در بازگشت به ایران با درجه ستوان دوم از دانشکده افسری فارغ‌التحصیل شد.
http://yon.ir/3128
شاه خود در کتاب مأموریت برای وطنم ادعا نموده‌ که پیش از بازگشت به ایران در سال ۱۹۳۶ موفق به دریافت #دیپلم از مدرسه له‌روزه شده‌، اما سوابق موجود در مدرسه نشان می‌دهد که محمدرضا پیش از دریافت دیپلم، به درخواست پدرش و به دلایل سیاسی به ایران بازگشته‌ و حتی دیپلم هم نگرفته است.
http://yon.ir/Q8QW

2 : در مورد خلبانی شاه هیچ مدرکی از تحصیلات اکادمیک و موسسه یا دانشکده ای در این رشته وجود ندارد تنها گزارشی از دیک کالبرن که یک دوره #مربی خلبانی او بوده نقل شده
http://yon.ir/u8XF

________________
⛔️ چاخان های اقتدار نظامی ایران در دوران شاه!!!
 اقتدار نظامی ایران در دوران شاه / بزرگترین دارنده هلی کوپتر کبری بعد از آمریکا/ بزرگترین سهام دار تانک مرکوری انگلستان/ دارای ارتش زمینی هوایی دریایی 5 دنیا/ ژاندارم خاورمیانه و خاور دور/ ایران دریا دار خلیج پارس و تنگه هرمز بوده/ پیروز جنگ 6 ساعته با عراق و گرفتن 6 کیلومتر مربع از حسن البک پدر زن صدام/ اولین دعوت شده به همراه ملکه به پارک دیزنی لند آمریکا

✅ #پاسخ:
1: ایران در دوره شاه یک قدرت منطقه ای #مستقل نبود، بلکه طبق سیاست دوستونی نیکسون، #ژاندارم امریکا در منطقه بود و از همین رو به خرید گسترده تسلیحات نظامی فراتر از نیاز کشور روی آورد. خرید تسلیحات نظامی به حدی افزایش یافته بود که در بودجه‌ سالانه‌ دولت 2 میلیارد و 400 میلیون دلار کسری پیش‌بینی شده بود.

2: ایران با این خرید بی رویه، اول از همه،👈 بازار فروش نظامی امریکا را رونق داد و از این طریق امریکا قیمت نفتی را که گران شده بود جبران می کرد. سال 1355 حدود یک سوم کل صادرات اسلحه‌ آمریکا به ایران فرستاده می‌شد.(مثل وضع الان عربها)

3 : علاوه بر خرید تسلیحات، شاه هزینه های نظامی سرسام آور دیگری نیز داشت. مستشاران امریکایی که در ارتش و سازمان‌های وابسته به آن‌ها مشغول خدمت بودند، در سال 1356 (1978)، حدود 45 هزار نفر برآورد می‌شد. اگر حد متوسط حقوق ماهیانه‌ هریک از مستشاران آمریکایی در سال 56 را 6 هزار دلار فرض کنیم، دولت ایران مجبور بود سالانه مبلغ 24/3 میلیارد دلار فقط بابت حقوق این افراد بپردازد. مقایسه‌ی این مبلغ با بودجه‌ سالانه‌ دولت برای آموزش، بهداشت و بهزیستی نشانه‌ سیاست غیرعقلایی و میلیتاریستی دولت ایران بود.

4: شاه قدرت نظامی خود را در سرکوبی مقاومت های ضدامریکایی در منطقه از جمله سرکوب نیروهای انقلابی در یمن، بلوچ‌های جدایی‌طلب در پاکستان، فدائیان فلسطینی مبارز علیه اسرائیل (از جمله در جولان)، سرکوب نیروهای انقلابی در عمان و.. به نمایش می گذاشت و هزینه هنگفت تسلیحات در این دخالتهای بیجا خرج میشد.
http://yon.ir/dmZq

5: بسیاری از خریدهای تسلیحاتی، غیرکارشناسی و اتلاف بودجه بود. مثلا خرید 300 هلی کوپتر 214 ABC به دلیل نقیصه های  آن (عدم تطبیق با شرایط جغرافیایی ایران) از بین رفتن سرمایه محسوب می شود .
http://yon.ir/eeC4
6 : خرید بی رویه تسلیحات برای یک کشور افتخار نیست، بلکه خودکفایی داخلی و استفاده مناسب برای افزایش قدرت واقعی کشور افتخار است.
در حالیکه مردم ایران در فقر و مشکلات اقتصادی بسر می بردند حکومت شاه  مشغول خرید جنگ‌افزار و سلاح بود. در همان ایام بسیاری از کشورها در عرصه‌های علمی و صنعتی سرمایه‌گذاری کردند و توانستند بعدها نتایج مطلوب آن را به دست آورند.

ادامه 👇👇👇
ادامه 👇👇👇
____________
⛔️ ادعاها درباره شرایط اقتصادی مطلوب در دوره پهلوی
بنیان گذار جشنها ی 2500 ساله که نشان تمدن ایران بود/ بورسیه تحصیلی به 24000 هزار دانشجو در آمریکا  / وام دهنده به بزرگترین مراکز دنیا  ارقام واقعی هستند/ اقامت برای ایرانیان در 72 کشور جهان بدون ویزا/ دارنده بزرگترین ورزشگاه به نام آریا مهر در جهان بدستور شه بانو فرح دیبا/ تاسیس ذوب آهن اصفهان که قطب اقتصاد ایران و خاورمیانه شد/ تاسیس تراکتور سازی تبریز با  10000 کارمند/ تاسیس شرکت ایران ناسیونال
تاسیس ورزشگاه بزرگ آریامهر به دست

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم