قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

طراحی انگلیس ها برای بزرگ نمایی کورش !!!چرا ؟؟؟


Imagini pentru ‫کوروش دروغ انگلیس ها‬‎


الکس جووی" کارگردان جوان بریتانیائی قصد دارد فیلمی درباره کورش  پادشاه امپراتوری ایران و بنیانگذار سلسله هخامنشیان که  گفته می شود قلمرو حکومتش از هند تا آسیای صغیر و دریای مدیترانه گسترده بود، بسازد.

ساخت این فیلم از پائیز امسال آغاز می شود، و فیلمبرداری آن مدت پنج ماه بطول خواهد انجامید. بودجه ای که برای ساخت این فیلم در نظر گرفته شده است چیزی معادل 80 میلیون دلار خواهد بود، که با این حساب پرخرج ترین فیلم تاریخ سینمای بریتانیا محسوب می شود. ولی "جووی" کارگردان 32 ساله فیلم، اعتقاد دارد چنین بودجه ای برای ساخت یک فیلم تاریخی بسیار اندک است.

داستان فیلم به این صورت آغاز می شود که پیشگویان به پادشاهی اطلاع می دهند که نوه اش در آینده برعلیه او طغیان خواهد کرد و سلطنت او را از بین خواهد برد. به همین دلیل پادشاه دستور قتل او را می دهد. ولی والدین پسر، او را فراری می دهند. اودر بیابان به چوپانی مشغول می شود. تا این که در جوانی علیه پدربزرگش قیام می کند و پادشاهی او را سرنگون می کند.

فیملبرداری صحنه هائی که در آن دکور بکار برده می شود، در بریتانیا صورت خواهد گرفت و صحنه هایی که احتیاج به فضای باز دارد در کشور پاکستان فیلمبرداری می شود.

در ساخت این پروژه عظیم صدها بازیگر و هزاران سیاهی لشگر شرکت خواهند داشت. هنوز برای بازی در نقش اولش بازیگری انتخاب نشده است ولی به گفته "جووی" برای این نقش بازیگر مشهوری نتخاب خواهد شد.


چرا های این اقدام را در مطلب دیگر که در باره کورش در همین وبلاگ است را بخوانید !!!

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم