قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

رضا پهلوی
در دو ماه گذشته بسیاری از شبکه های ضد انقلاب به ویژه سلطنت طلبان تبلیغات فراوانی را برای تجمع ۷ آبان که از آن به عنوان روز کوروش یاد می کنند در رسانه های خود شروع کرده بودند تا بتوانند این روز را هر چه بیشتر در اذهان ایرانیان زنده نگه دارند.

جمعه گذشته به همین خاطر جمعیتی بالغ بر چندین هزار نفر در آرامگاه کوروش در پاسارگاد شیراز گرد هم آمدند که با کوروش پادشاه هخامنشی تجدید بیعت کنند!! البته بسیاری از افراد در این تجمع به نیت این آمده بودند که اقدامات تجزیه طلبانه برخی از ایران گرایان را محکوم کنند که در واقع همان سلطنت طلبان هستند که در یک سال گذشته مدام از تجزیه ایران در رسانه های فارسی زبان صحبت کرده اند.

در این مراسم حتی برخی از متهمان امنیتی سال های اخیر که به تازگی از زندان آزاد شده اند حضور داشتند و به تحریک حاضران برای سر دادن شعار هایی در حمایت از ضد انقلاب می پرداختند.

در روز های پس از این تجمع غیر قانونی تقریبا تمامی شبکه های ضد انقلاب فارسی زبان به ویژه شبکه های لس آنجلسی که عمدتا هوادار سلطنت هستند به انعکاس گسترده تصاویر و ویدئو های این تجمع دست زدند تا جایی که عده ای خیالاتی شدند و فکر کردند این تجمع می تواند به مثابه انقلابی باشد که شروعش از شیراز کلید خورده است!

pasargad-2-zirnevis

و اما رضا پهلوی شازده آخرین شاه معدوم پهلوی که در توهمات اش خود را ولیعهد ایران می داند و با این که در طیف چند گانه و مضمحل سلطنت طلبان قریب به اتفاق هواداران پادشاهی وی را به عنوان لیدر خود نمی پسندند، ولی وی خود را سردمدار همه اپوزیسیون انقلاب اسلامی می داند در بیانیه ای که به مناسبت تولد خود منتشر کرده ضمن تشکر از حاضران در تجمع پاسارگاد شعار های سر داده شده در این تجمع را محکوم کرده و گفته جریاناتی که با شعارهایی در مغایرت با آرمان های کورش بزرگ  در این تجمع حضور داشتند باید از این چنین تجمعاتی کنار گذاشته شوند زیرا باید با دیگر ملیت های غیر ایرانی و دولت هایشان همواره مسامحه نمود.

وی همچنین در انتهای پیام خود گفته “هرگونه سخن یا رفتاری را که نفرت‌پراکنی ضد یک قوم یا نژاد،‌جنس و یا باوری باشد محکوم می‌کنم ” البته منظور دقیق وی شعارهایی است که بر ضد فاشیسم عربی در این تجمع سر داده شد و از آن جایی که تمامی افرادی که در این تجمع حضور داشتند به نوعی به رادیکالیسم ملی و تمامیت ارضی ایران اعتقاد دارند، این شعار ها به مذاق شازده پهلوی که در یک سال اخیر نرد عشق با سران سعودی را در پیش گرفته خوش نیامده و گفته نباید حرفی از ملیت عرب زده شود که چه بسا اربابان سعودی وی دل چرکین شوند و دست از حمایت مادی و معنوی از سلطنت طلبان بردارند.

لازم به یاد آوریست که در یک سال اخیر  مواضع رصا پهلوی به شدت تغییر کرده و در بیانیه ها و مصاحبه هایی که انجام می دهد به اسامی مجعول خلیج ع ر ب ی اشاره می کند. وی هم چنین در خصوص جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس ادعا کرده که در صورت بر عهده گرفتن قدرت در ایران این جزایر را به امارات واگذار می کند! و یا در جایی دیگر از تقسیم ایران به ملیت های مختلف در آینده نزدیک نوید داده. همه این اظهارات شاذ باعث شد که چند ماه قبل جمع زیادی از سلطنت طلبان در بیانیه ای از اظهارات و موضع گیری های اخیر وی به عنوان سخنگوی شورای ملی ایران اعلام برائت کنند و به وی اخطار نمایند که در صورت تکرار این حرف های وی را از جایگاه ولیعهدی ایران عزل می کنند.

لازم به ذکر است شبکه العربیه فارسی متعلق به آل سعود هم در موضع گیری نزدیک به رضا پهلوی از شعار های سر داده شده در تجمع پاسارگاد که ملیت ایرانی را محور وحدت تمام ایرانیان دانسته و از عرب ها تبری جسته بود را محکوم کرده بود.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم