قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی
ماهواره
مقدمه‌ای که در اینجا باید ذکر شود موضوع عدم اختیار و انتخاب‌گری در دریافت برنامه‌های ماهواره‌ای است. ماهواره بر عکس ویدئو یا حتی اینترنت، قابلیت کنترل و انتخاب ندارد. رسانه‌ای است که محتوای خود را بدون اختیار گیرنده به وی مخابره می‌کند و گیرنده نیز به دلیل حس تنوع‌طلبی تلاش می‌کند از همه ابعاد این رسانه استفاده کرده و در نتیجه خواه ناخواه درگیر مضرات آن نیز خواهد شد.

۱-ترویج خانواده‌های بی‌سامان و لجام گسیخته در مقابل ساختار سنتی و مذهبی خانواده:

اگر غرب بتواند سد عفاف را در محیط خانواده به راحتی بشکند می‌تواند رابطه غیرمتعارف و نزدیکی را بین محارم در خانواده تولید کند که تبعات آن در بیرون خانواده مشخص می‌شود. غرب با رسانه، مادر و خواهر را در خانواده زمینه تحریک پذیری پسر خانواده قرار داده، در خانواده‌های سنتی جایگاه ویژه پدر و مادر به صورت طبیعی مانع بسیاری از انحرافات است. اما در شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از اصلی‌ترین کارها خارج‌کردن پدر و مادر از محوریت خانواده و معرفی آن‌ها در اندازه زمینه‌ساز تولد است.

۲-ترویج و عادی جلوه‌دادن خیانت زن به شوهر و شوهر به زن و افزایش طلاق:

یکی از اصلی‌ترین شگردها و دسیسه‌های آن‌ها برای به هم ریختن خانواده سنتی، ترویج خیانت زن و شوهر به همدیگر و عادی جلوه دادن این‌ها به ویژه خیانت زن به شوهر است؛ مخصوصا اگر زن متوجه شد شوهرش به او خیانت کرده است یک حق مسلم و طبیعی اوست که او هم به شوهر خیانت کرده و انتقام بگیرد.

۳-عادی جلوه دادن ارتباط دختر و پسر پیش از ازدواج تاحد باردارشدن:

می‌خواهند ماهیت خانواده‌های موجود را به هم بزنند و اجازه ایجاد خانواده‌های سنتی و پایبند و مذهبی را ندهند. دختر اگر قبل از ازدواج ارتباط برقرار کرد و این ارتباط برایش عادی شد بعد از ازدواج هم معلوم نیست چقدر پایبند باشد. دغدغه بارداری دختران هم با ترویج سقط جنین از بین می‌رود. این مفهوم به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود.

۴-هویت‌زدایی از مفهوم خانواده:

در غرب تعداد زندگی‌های غیر رسمی که تحت عنوان ازدواج نبوده به شدت رو به افزایش است. دو نفر با هم زندگی می‌کنند بدون اینکه تعهدات قانونی در برابر یکدیگر داشته باشند. در برخی از کشورهای اروپایی از هر سه فرزند یکی نامشروع است. چرا که در غرب مفهوم خانواده در حال از دست دادن معنای خود است. این فرهنگ منحط در فیلم و سریال‌های ماهواره‌ای ترویج می‌شود.

۵-ارزش‌زدایی از مفهوم غیرت ملی و دینی:

چرا برخی از مردان ما حساسیتی در قبال آرایش‌کردن و پوشش‌های زننده همسران، دختران و نوامیس خود ندارند. آیا می‌شود در این موضوع تردید کرد که یک نفر مرد باشد، احساس به جنس مخالف هم داشته باشد ولی نداند، وقتی یک زن با پوشش زننده و محرک وارد جامعه می‌شود، مردانی که از چشمان خود مراقبت نمی‌کنند چگونه به این زن نگاه می‌کنند؟

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم