قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

مصلحت نظام را بر مصلحت جناح ترجیح ندهیم !

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ب.ظ
نقد نظریه جناب  عزت الله ضرغامی
الف : متن نظریه
عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود  در خصوص بیانیه حجت‌الاسلام رئیسی نوشت:
 اعضای محترم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
باسلام و آرزوی موفقیت همه‌ی شما عزیزان،
ضمن استقبال از اعلام آمادگی حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی، امیدوارم حضور ایشان باعث گرمی و رونق انتخابات ریاست جمهوری شود.
همانگونه که در متن بیانیه ایشان آمده فارغ بودن از گروه‌بندی‌های سیاسی رایج، مورد تأکید قرار گرفته که در واقع بر مرزبندی ایشان با جریان نوپای سیاسی جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، صراحت دارد.
از باب تقویت این جبهه و پیرو سخنانم در جلسه مجمع عمومی ۹۶/۱/۲۰، از شما انتظار دارم، ضمن احترام به اعلام استقلال ایشان و همچنین موضع قبلی‌شان و تمکین نسبت به آن، بر اساس آیین‌نامه‌ی صریح خود که موردپیمان همه اعضا بوده است در این خصوص تصمیم‌گیری نمایید.
پیشنهاد می‌کنم به جای ایشان و نفر پنجم اعلامی که با صراحت مورد تکذیب و اعتراض ایشان قرار گرفته، دونفر بعدی یعنی آقایان حاجی بابایی و نیکزاد را جایگزین نمایید.
قاعدتاً باید از آقای دکتر زاهدی و نفر بعدی ایشان هم به طریق مقتضی عذرخواهی شود.
 با احترام /  سیدعزت الله ضرغامی
ب : نقد نظریه
جناب  آقای عزت الله ضرغامی ، انتظار نمی رفت ، این قدر سریع  ونپخته ،  قدم در راه اختلاف نیروهای انقلابی بگذارید !
صبر می کردید ، چند بار بیانیه را می خواندید ، نقطه نظرات دیگران هم می شنیدید ، بعد پیشنهاد حذف آیه الله رئیسی را  می دادید !
همانطور که خودتان هم نوشته اید ، آیه الله رئیسی ، می خواهد فارغ از گروه بندی های سیاسی رایج  ، وارد گود انتخاب شود !  آیا شما به نیت و انگیزه ایشان و به خصوص عواقب کار هم فکر کرده اید ؟
آیه الله رئیسی  در بیانیه خود ،  نیروهای انقلاب اسلامی  را تکریم کرده است اما چتر او چتر وحدتی فراتر از جمناست که می تواند حجتی برای وحدت تمام کننده باشد .در عین حال غیریت تراشی در حوزه انقلابیون  نکرده است.
همانطور که  شما هم مطلع هستید اکنون چند طیف های مختلف جریان اصول گرایی در قالب جمنا ، موتلفه ، جبهه پایداری و... قصد دارند نامزد جداگانه معرفی کنند و تاکنون به وحدت  نهایی نرسیده اند !
بسیاری از افراد جبهه پایداری هنوز اعتقاد بر معرفی جلیلی دارند ! موتلفه نیز می گوید ساختار جمنا را قبول ندارم و جناب میرسلیم را معرفی کرده اند ، جمنا نیز 5 کاندیدا به همراه آقای رئیسی معرفی کرده است !
با این تفاسیر واین اختلافات ، کار شایسته ای که جناب رئیسی کرده این است که،  بدون جناح بندی سیاسی  به انتخابات ورود کرده ، چون که مردم دل خوشی از جناح بندی های سیاسی ندارند !
جناب ضرغامی ، اگر سرنوشت انقلاب و نظام برای شما ودیگران  مهم است ، نباید مصلحت نظام را بر مصلحت جناح ترجیح دهیم !
 باید بنگرید وببینید  که  ، چه کسی اصلاح تر است ، نه اینکه چه کسی در گروه و جناح ما است !
آیا کار باید برای تقویت دین خدا باشد یا برای تقویت جناح ؟ پیشنهاد شما بیشتر مورد رضایت خداست ویا جناح ؟
پس بیایم در کار خود اخلاص داشته باشیم و هر کاری را برای رضا خدا و مصلحت نظام مقدس اسلامی انجام دهیم  ،  نه جناح بندی سیاسی !
اگر احساس کردید ، آیه الله رئیسی اصلاح مقبول است  ومی تواند گره گشای مردم و کشور باشد ، باید با وحدت وهمگرایی از ایشان حمایت کنیم ! نه اینکه عجله کنید و بگویید ، از باب تقویت این جبهه ، نفر بعدی را جایگرین کنید !
  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم