قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

دکتر رئیسی در جمع هزاران نفر از مردم قزوین !

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ

هر کدام از مردم می‌توانند ستاد انتخاباتی بنده باشند

یارانه طبقات فقیر را سه‌برابر افزایش می‌دهیم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در جمع پرشور هزاران نفر از مردم شهیدپرور استان قزوین گفت: هر کدام از مردم می توانند ستاد انتخاباتی بنده باشند.

هر کدام از مردم می‌توانند ستاد انتخاباتی بنده باشند/ یارانه طبقات فقیر را سه‌برابر افزایش می‌دهیم

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در سخنانی که در جمع پرشور هزاران نفر از مردم شهیدپرور استان قزوین در استادیوم شهید بابایی این شهر ایراد کرد، گفت:  ما معتقدیم مردم در حل مشکلات توانمند هستند و توانایی دارند اگر میدان به آنها داده شود و از مشکلات گره‌گشایی کنند.

مهم‌ترین محورهای سخنان دکتر رئیسی در جمع مردم قزوین بدین شرح است:

* بنده به خوبی می‌دانم که ابراز احساسات مردم تعلق به شخص من ندارد بلکه متعلق به نظام و انقلاب است. بنده در زمان امام و امروز نیز سرباز رهبری بوده‌ام و همواره به انقلاب خدمت کرده‌ام.

* امروز وضعیت با آنچه شهدا در وصیت‌نامه خود نوشتند و جان دادند و آنچه جانبازان ما 30 سال است با ناله می‌گویند که انتظار بود دولتی در تراز دولت اسلامی شکل بگیرد که باورهای دینی و خاص ملت را متجلی کند، بسیار فاصله دارد.

* در 8 سال دفاع مقدس افتخارات فراوانی آفریده شد و امروز نیز ملت ما در سطح منطقه و جهان عزت دارند. افتخارات مختلف در عرصه علم و فناوری و هوا فضا نیز با مدیریت جهادی به سامان رسیده و باید تلاش کنیم در همین زمینه عمل کنیم.

* با همه افتخارات، وضعیت اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی به هیچ عنوان برای مردم قابل تحمل نیست.

* امروز بسیاری از کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده و نه تنها برای تحصیل‌کردگان شغل نیست بلکه پدر خانواده نیز به دلیل بیکاری با احساس خجالت به خانه برمی‌گردد. امروز به گفته خود مسئولان حدود 41 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی و بسیاری از کارگاه‌ها طی سال‌های 92 تا 95 تعطیل و نیمه تعطیل شده‌اند. این شرایط به دلیل تدبیر نادرست و ضعف مدیریت است.

* می‌توان وضعیت فعلی را به نفع مردم، تولیدکنندگان و کارآفرینان تغییر داد.

* ما معتقدیم مردم در حل مشکلات توانمند هستند و توانایی دارند اگر میدان به آنها داده شود و از مشکلات گره‌گشایی کنند.

* بیگانگان از کدام ملت گره‌گشایی کردند ما بخواهیم به آنها چشم داشته باشیم. چشم داشتن و گره‌گشایی بیگانگان خطاست.

* برخی ایجاد تردید کردند که آیا می‌توان یک میلیون شغل ایجاد کرد و افرادی گفتند: ما نمی‌توانیم. ما اعلام می‌کنیم با همین ثروت و ظرفیت امکان ایجاد اشتغال میلیونی وجود دارد.  این سخن شعار انتخاباتی نیست، بلکه یک واقعیت قابل تحقق است.

* مگر 700 هزار میلیارد تومان خلق پول نشده است؟ اگر نیمی از این مبلغ را برای اشتغال استفاده می‌کردند امروز بحران بیکاری نداشتیم.

* می‌گویند چگونه می‌توان اشتغال میلیونی ایجاد کرد؟ ما سه هزار کیلومتر با دریا ارتباط داریم. در کشورهای اروپایی 70 درصد تولید ناخالص ملی به دلیل ارتباط با ساحل است اما در کشور ما فقط از 2 درصد ظرفیت استفاده می‌شود. می‌توانیم با همین ظرفیت‌ها اشتغال ایجاد کنیم.

* ریزگردها امروز 11 استان را رنج می‌دهد. آیا وضع در خوزستان قابل پیشگیری و برخورد نبود؟ چرا فقط وقتی شرایط حاد و بحرانی می‌شود مدیران می‌روند؟ و بعد از اقدامات تسکینی شرایط به حالت قبل برمی‌گردد.

* مشکل کشور آب نیست بلکه ضعف مدیریت آب است.

* امروز فرهنگیان و معلمان مشکلات عدیده‌ای دارند اما در مقابل آنها در صندوق ذخیره فرهنگیان عده‌ای چپاولگر جلوی چشم مردم کاری می‌کنند که فرهنگیان انگشت به دهان می‌مانند و اموال فرهنگیان توسط چند نفر به یغما برده می‌شود.

* بنده به عنوان یک طلبه رقیب دولت نیستم. رقیب دولت 4 سال عملکرد خود اوست.

* وضعیت در حوزه مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی مناسب نیست و می‌توان با اقدام انقلابی و جهادی از مردم با مردم و در مردم مشکلات را حل کرد.

* ما اعلام کرده‌ایم که دولت ما دولت کار خواهد بود. یعنی دولت برای خدمت، شب و روز نشناسد. نه اینکه دولتی‌ها شرکت داشته باشند یا به شکل تجارت باشند. دولت باید در وسط میدان به فکر مردم بوده و خودش اهل کار باشد.

* امروز کارگر و کارفرمای ما کرامت می‌خواهند. فرد ایرانی که به خارج از کشور می‌رود کرامت می‌خواهد و پاسپورت ایرانی باید کرامت داشته باشد.

* آقایان باید به وعده‌های خود نگاه کنند. صحبت‌های من مستند به اظهارات وزیر رفاه و وزیر صنعت است. وزیر صنعت اخیرا اعلام کرده که 50 درصد واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل هستند.

* بنده یک سال است که در آستان قدس رضوی ماموریت پیدا کرده‌ام. نه با اتوبوسی از مدیران و آشنایان به آنجا رفتم و نه اتوبوسی از مدیران را خارج کردم اما تمام مدیران احساس کردند که تصمیمی برای تحول وجود دارد. هر کسی این تحول را پذیرفت به کار خود ادامه داد. امروز این تغییر نگاه در آستان قدس ملموس است و ما به توانایی ملت ایمان داریم.

* تحول در نظام اداری به این معنا نیست که کارمند صالح نداریم اما رئیس دولت و مدیران او در درجه اول و قبل از دستگاه قضایی و روزنامه‌ها باید مدعی فساد باشند و تا دیدند فسادی پیدا شده باید بسترهای فساد را از بین برده و با فرد فاسد برخورد کنند.

* دو نوع می‌توان به محرومین نگاه کرد. یک نگاه این است که پول و سرمایه عده‌ای را افزایش دهیم تا در کنار آنها شاید فقرا به نوایی برسند. ما این نگاه را قبول نداریم. نگاه ما این است که تمام فرصت‌های کشور باید در اختیار همه قرار گیرد شاید یک فرهیخته در روستای دورافتاده به کارآفرین بزرگی تبدیل شود.

* نگاه امام و قانون اساسی عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی بوده است. برنامه ما این است که یارانه طبقات فقیر را سه برابر افزایش دهیم و در کنار آن دهک‌های دیگر بتوانند تسهیلات دریافت کنند.

* مالیات ارزش افزوده چند بار باید اخذ شود؟ گرفتن مالیات از خوش‌حساب‌ها هنر نیست اما دریافت مالیات از یقه سفیدها و افرادی که فرار مالیاتی دارند مهم است.

* خدا می‌داند که بنده افتخار خدمت در آستان مقدس امام رضا را بسیار بالا می‌دانم و از همه برایم دلنشین‌تر بود اما اشک چشم مادرانی که می‌گفتند لااقل برای یک فرزند ما کار فراهم کنید و اشک چشم همسرانی که شوهر آنها بیکار شده بود باعث شد تا به عرصه بگذارم.

* هر کدام از مردم می توانند ستاد انتخاباتی بنده باشند اما در این مسیر وامدار هیچ حزب و گروه و فردی نخواهم بود.


  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم