قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

ازفراری بودن پس از حضور در قتل های زنجیره ای تا دفتر روحانی!

 

حسام الدین آشنا روحانی خلع لباس شده ایست که سال 1367 به دامادی دری نجف آبادی در آمد. علت خلع لباس وی مشخص نیست ولیکن خودش می گوید " دیگر لباس روحانیت نخواهد پوشید و همان ها که لباس را درآورند روزی دوباره تنم خواهند کرد!"(البته بعضا با لباس روحانیت دیده شده است)

آشنا در زمان وزارت اطلاعات دری نجف آبادی(پدر همسرش) بعنوان معاونت ویژه این وزارتخانه منصوب می شود.معاونتی حساس  که با علما،روحانیون، مراجع و مجلس خبرگان رهبری ،مجمع تشخیص مصلحت نظام ارتباط داشت.

 البته پیش از حضور دری نجف آبادی در وزارتخانه  ،آشنا در زمان دولت هاشمی و وزارت علی فلاحیان دراین وزارتخانه حضور داشت و سوابقی چون کارشناسی پرونده های خاص و بازجویی های ویژه به سبک بازجویی هایی قتل های زنجیره ای در سوابق وی دیده می شود.مسولیت دفتر دری نجف آبادی که پس ا زمدتی برکنار شد و حضور در اداره کل رصد داخلی از دیگر سوابق نامبرده است.

آشنا در دوران حضور در وزارت اطلاعات در پرونده موسوم به قتل های زنجیره ای حضور جدی داشته است تا آنجا که زمانی که سعید امامی پس از خروج از  خانه امن شهرک محلاتی بازداشت می شود آشنا نیز در آن خانه حضور داشته است و پس از بازداشت سعید امامی ،آشنا تا مدت ها فراری بوده است .آشنا عملا با  بخش چپ وزارت و تیم علی ربیعی و موسوی (معاون امنیت وقت) ارتباط تنگاتنگی داشته است.

چندی پیش حسین فریدون برادر حسن روحانی  که خود نیز سابقه امنیتی دارد با یادآوری این موضوع  به آشنا و لزوم سکوت وی در برخی موارد  گفته بود که اگر جزئیات این موارد افشا شود دولت رسوا خواهد شد .

گفتنی است نزدیکان آشنا در طراحی رسانه ای او را یک اسپین دکتر(spin doctor)  می دانند. هرچند که خودش اصلا تمایلی به این واژه ندارد و آن را دارای بار منفی می داند.

اسپین دکترها در دولت‌ها مشغول به ساختن، پرداختن، «صاف کردن» یا به اصطلاح «چرخاندن» خبر هستند. پخش عمدی و «هدف گیری شده» اخبار محو، شناور، نیمه اشتباه یا حتی کاملاً اشتباه (دروغ) تا بتوانند واکنش یک گروه یا مردم یک منطقه یا کشور را ارزیابی کنند و یا اینکه روی مردم تأثیر بگذارند (باور سازی) و حتی الامکان نظر ایشان را به نفع «کارفرما» عوض کنند.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم