قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

گروه هاو کانال های با امام خامنه ای تا ظهور - در ایتا ، سروش ، وات ساپ ، ای گپ و بله دنبال کنید

قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی

اهمیت مساله مهدویت مثل اهمیت نبوت است چون آن چیزی که مهدویت مبشر آن است که همه انبیا برای آن آمده اند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته بر اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت هایی که خدای متعال در انسان قرار داده دوران ظهور دوران جامعه توحیدی است دوران حاکمیت توحید است دوران حاکمیت حقیقی دین دوران استقرار عدل است به معنای کامل و جامع این کلمه انبیا برای این آمدند

"جستجو در مطالب ویلاگ "

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سایت های کاریابی و کارآفرینی

v      به جوان می‌گوییم ازدواج کن می‌گوید کو کار؟ می گوییم کار را جور می‌کنیم. می گوید می‌خواهید برای من کار جور کنید در حالی که پدرم درحال بیکار شدن است.

2)       بیایید جوانان را باور کنید هر عرصه ای، عرصه باور جوانان بود آن عرصه، عرصه نوآواری شکوفایی و گره گشایی بود.»

4)      نظام پولی و بانکی باید بیاید و در خدمت تولید و جوانان قرار بگیرد.

5)      ۵۶۰ هزار جوان در نوبت دریافت وام ازدواج هستند ولی برخی افراد بدحساب تسهیلات میلیاردی از نظام بانکی می‌گیرند.

6)      می‌توان وام ازدواج را دو برابر کرد . می‌توان نهضت ازدواج در کشور راه انداخت

7)      جوانان در صف وام ازدواج باشند ولی عده‌ای میلیاردی وام بگیرند، عین ظلم و ناعدالتی است   

8)      وقتی سخن از ازدواج میکنیم با تلاش می شود ۷۰۰ هزار ازدواج را به یک میلیون رساند. وقتی ۵۰۰ هزار نفر در نوبت وام ازدواج هستند سخن از توسعه ازدواج صحیح نیست، تسهیلات ازدواج باید توسعه و تسهیل شود. یک میلیون ازدواج، یک میلیون مسکن و یک میلیون شغل باشد به خودی خود شادمانی در جوانان ایجاد میشود.

9)      وام ۱۰ میلیونی ازدواج را هم دولت با آن مخالفت کرده بود و مجلسی‌ها تصویبش کردند لکن برای وام ازدواج باید ۵۰۰ هزار نفر در نفر بواشند اما برخی از این بانک وام می گیرند و می‌گذارند در بانک دیگری و سود می‌گیریندنظام پولی و بانکی باید بیاید و در خدمت تولید و جوانان قرار بگیرد و این برنامه‌ها کاملا اجرایی است و اصلا آرمانی نیست

وام   سالانه 700هزار ازدواج داریم اما فکری برای مسکن جوانان نکرده‌ایم، گفت: مسکن مهر را دنبال نکردند و امید مردم را ناامید کردند. آیا این حق مردم بود که نگاهشان را به مسکن مهر بدوزند و نتیجه نگیرند.

11)  ما در کشور 11 میلیون جوان آماده ازدواج داریم ولی مشکل شغل مسکن و ازدواج دارند. چرا چهار سال کشور را معطل کردید که دیگران از مشکلات ما گره گشایی کنند؟

v    اعتماد به جوانان

12)  نکته بسیار مهم دیگر، اعتماد به جوانان در این حلقه مدیریت است. بنده ۱۹ سال داشتم که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. امام به جوانان اعتماد کردند. خدا آقای شهید بهشتی را رحمت کند. روزی که خدمت ایشان برای مسئولیت و مدیریت در یک بخش قابل توجهی از مناطق کشور رسیدیم. ایشان کاملا به ما اعتماد داشتند و با اعتقاد به سخنان ما توجه می‌کردند.

13)  امام به کارآمدی جوانان اعتقاد داشتند. رهبری معظم انقلاب هم الان به اینکه به جوانان اعتناد کنیم، توجه دارند. ما معتقدیم که باید در دولت کار و کرامت به جوانان مبتکر، خلاق و نوآور در شکل دادن به مدیریت کشور توجه شود.

14)  من به عنوان یک نیرویی هستم که حضور داشتم در کنار شهید بهشتی، مرحوم شهید قدوسی و  به عنوان جوان 20 ساله ای شروع به کار کردن کردیم با باوری که این عزیزان به نیروی جوان داشتند.

  • بازرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پخش زنده حرم